فاطمه هاشمی:حضور حماسی مردم در انتخابات برای عبور کشور از تنگناها ضروری است

فعال سیاسی و عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه بر ضرورت حضور حماسی، باشکوه و پرشور مردم در روز هفتم اسفند برای عبور از تنگناها و مشکلات موجود در کشور تاکید کرد.

فاطمه هاشمی روز سه شنبه در همایش اصلاح طلبان بویراحمد ودنا گفت:پیام بزرگان اصلاحات تاکید بر حضور باشکوه مردم در کنار انتخاب افراد کارآمد و توسعه محور است.
وی بر ضرورت انتخاب آگاهانه و گزینش افراد شایسته برای تشکیل مجلسی خردمند و واقع گرا تاکید کرد .
وی با بیان اینکه نباید اجازه داد تا خواسته گروهی اندک و منفعت طلب برآورده شود، افزود: حضور حماسی مردم در انتخابات موجب اقتدار و عزت روزافزون انقلاب اسلامی در ابعاد گوناگون خواهد بود.
این فعال سیاسی گفت: سیاست های نادرست دولت گذشته مشکلات و چالش های فراوانی را در حوزه های مختلف بر کشور تحمیل کرد.
وی اظهار کرد: اگر کشور با تحریم های ظالمانه مواجه شد قطعنامه های ضد ایرانی در شورای امنیت به تصویب رسید، شان و جایگاه جمهوری اسلامی در دنیا تا حدود زیادی افول کرد و یا بی اعتمادی بین مردم به وجود آمد همه اینها نتیجه تصمیم های نادرست دولت گذشته بوده است.
فاطمه هاشمی تصریح کرد: دولت یازدهم که وام دار و میراث دار بسیاری از تصمیم ها و سیاست های ناصحیح دولت گذشته است در بیش از دو سال گذشته اقدام ها و کارهای بزرگی را برای رفاه، امنیت و آسایش ملت انجام داده است.
وی با بیان اینکه دولت یازدهم با پشتوانه عظیم مردمی در خرداد ۹۲ گام نخست را که تصویب و تایید برجام بود با موفقیت پشت سرگذاشت، افزود: اکنون گام دوم و پروژه اصلی دولت انتخابات هفتم اسفند است.
فاطمه هاشمی با تاکید بر ضرورت تشکیل مجلسی قوی و همگام با سیاست های راهبردی دولت،گفت: برخی همگامی دولت با مجلس و یا مجلس همراه با سیاست های دولت را 'وکیل الدوله' بودن تلقی می کنند.
عضو شورای مرکزی حزب اعتدال و توسعه یادآور شد: همراهی مجلس با دولت یعنی اینکه نمایندگان و افرادی باتدبیر، کارشناس، نخبه و عاقل به خانه ملت راه یابند که بتوانند با کمک دولت طرح ها و لوایح کارشناسی و راهبردی برای رفع مشکلات جامعه را به تصویب برسانند.
وی با بیان اینکه عده ای به دنبال ایجاد تفرقه و انشقاق بین جریان اصلاحات هستند، افزود: مردم باید به تصمیم ها و اقدام های شورای اصلاح طلبان و حامیان دولت اعتماد کنند.
وی با بیان اینکه باید فردی را روانه مجلس کرد که منافع ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد، گفت: مردم و ملت بزرگ ایران همواره در مواقع حساس خود را نشان داده اند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.