علی نوبخت: اگر برای سرنوشتمان تصمیم نگیریم، برایمان تصمیم‌گیری می‌شود

کاندیدای ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان اظهار کرد: اکنون در وضعیتی قرار داریم که اگر برای سرنوشت خود تصمیم نگیریم برای ما تصمیم‌گیری خواهد شد.

علی نوبخت در همایش زنان سرزمین امید گفت: همه زنان و مردان مسلمان باید نسبت به سرنوشت کشورشان در تمامی زمان‌ها حساس باشند، اما اکنون در وضعیتی قرار داریم که اگر برای سرنوشت خود تصمیم نگیریم، برای ما تصمیم‌گیری خواهد شد.
او اظهار کرد: اگر بخواهیم به مسائل و نکات مربوط به خانم‌ها بپردازیم، باید بگوییم زنان کارآفرین به تکنولوژی، امکانات اطلاع‌رسانی و… به اندازه کافی دسترسی ندارند، همچنین مشکلات دیگری از جمله کمبود خدمات مددکاری، قطع شدن مستمری زنان بازنشسته، پس از فوت آنها، عدم توانایی مالی زنان خانه‌دار برای استفاده از بیمه خویش‌فرما، نبود بودجه و امکانات کافی برای پرداختن به مسائل زنان به صورت ریشه‌ای و… در جامعه زنان وجود دارد که باید به آنها پرداخت.
نوبخت با بیان اینکه شاهد فقدان تشکل سازمانی و صنفی مناسب در میان زنان شاغل نیستیم، گفت: در حوزه مشارکت سیاسی نیاز به آموزش و شبکه‌سازی میان زنان توانمند وجود دارد که مجلس، دولت، و احزاب باید به این مسئله بپردازند
او اظهار کرد: زنان فرهیخته ما راه دشواری را طی کردند تا به اینجا رسیدند، خوشحالیم که ۸ زن فرهیخته در لیست ائتلاف اصلاح‌طلبان حضور دارند.
نامزد ائتلاف اصلاح‌طلبان تهران با اشاره به اینکه گفته می‌شود برای خودروهایی که برای حمل‌و‌نقل علاقمندان به این همایش در نقاط مختلف شهر گذاشته شده بود، مشکل ایجاد شده است، گفت: اگر چنین مسئله‌ای صحت داشته باشد و برای این ماشین‌ها مانع‌تراشی شده باشد، حتما این مسئله را تعقیب می‌کنم امیدوارم که این مسئله صحت نداشته باشد، در غیر اینصورت مسئولان آن باید پاسخگو باشند.
در این همایش چهره‌هایی همچون چیستا یثربی نمایش‌نامه نویس، بیتا وکیلی نقاش و سیده فاطمه مقیمی فعال اقتصادی نیز حضور داشتند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.