حضور ۲۷ درصدی زنان در لیست امید نویدبخش است

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور ۲۷ درصدی زنان در لیست ائتلاف امید را برای جمهوری اسلامی ایران امیدبخش خواند.

پروین داداندیش در همایش بانوان سرزمین امید که از سوی کانون بانوان حزب اعتدال و توسعه برگزار شد گفت: این مراسم لبیک زنان کشور به مقام معظم رهبری که فرموده بودند انتخابات پرشوری را داشته باشیم.
او ادامه داد: شاهد حضور بسیاری از کاندیداهای مرد لیست امید در این مراسم هستیم که نشان از توجه و حساسیت آنان به مسائل زنان دارد.
این فعال سیاسی اظهار کرد: اتفاق مبارکی که امسال احزاب به این شعور سیاسی رسیدند که توانسته‌اند ائتلاف تشکیل دهند. همچنین نوید دیگری امسال با انتخابات است و آن حضور بیشتر زنان در میان کاندیداهاست.
داداندیش اظهار کرد: هر ساله در لیست ۳۰ نفره کاندیداهای تهران حداکثر شاهد حضور ۵ زن بودیم، اما امسال ۲۷ درصد لیست ائتلاف امید را زنان تشکیل می‌دهند.
او اظهار کرد: زنان ما چه در خانه و چه در خارج از خانه به این بلوغ سیاسی رسیده‌اند تا سرنوشت خود را به درستی انتخاب کنند. باید توجه داشته باشیم که اصلاح‌طلبان احزاب حامی دولت و حزب اعتدال و توسعه یک لیست واحد را با عنوان لیست امید و یا ۱۶+۳۰ ارائه کرده‌اند و ممکن است برخی افراد قصد داشته باشند با ارائه لیست‌های دیگری چهره این وحدت را مخدوش کنند.
داداندیش در پایان اظهار کرد: شاهد حضور خانم هاشمی زن شجاع و مستقل کشورمان هستیم که همواره حامی همسرشان آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و انقلاب بوده‌اند، امیدواریم نسل‌های آینده زنان بیشتری همچون ایشان را به جامعه تحویل دهد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.