انریکه: شایسته پیروزی مقابل آرسنال بودیم/ صعودمان هنوز قطعی نیست

سرمربی بارسلونا تأکید کرد شاگردانش بازی فوق‌العاده‌ای را در خانه آرسنال در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا انجام دادند.

 لوئیس انریکه در پی برتری ۲ بر صفر شب گذشته (سه‌شنبه) شاگردانش در خانه آرسنال در دور رفت از مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در کنفرانس خبری گفت: همه چیز بازی‌مان و نحوه گلزنی‌مان را دوست داشتم. ما مالکیت توپ و میدان را بیشتر در اختیار داشتیم و در نیمه اول بیشتر توپ‌ها از آن ما بود. آرسنالی‌ها هم با تمام بازیکنان‌شان در نیمه زمین خود دفاع می‌کردند، ولی با این وجود سعی کردیم که آنها را به دردسر بیندازیم. در نیمه دوم آنها کمی بر فشار خود افزودند و ما موفق شدیم جلوی جابه‌جایی‌شان را بگیریم. در ادامه هم تصمیم گرفتیم بازی را طبق خواسته خود پیش ببریم.
وی افزود: هر کسی که فوتبال را می‌فهمد، می‌داند که باید نیمه‌ اولی اینچنینی داشت و بازی به مانند بازی نیمه دوم ما انجام داد. آرسنال تیم خیلی خوبی است که در کارهای گروهی به یکدیگر کمک می‌کنند و ما نیاز به این داشتیم که در این دیدار جلوی جابه‌جایی‌های آنها در زمین را بگیریم. وقتی بحث بر سر جابه‌جایی در زمین می‌رسد، آرسنال یکی از از بهترین تیم‌های جهان است و به نظرم بازیکنانم عالی کار کردند و شایسته پیروزی در این بازی بودند. نتیجه‌ای که در این بازی رقم خورد واقعاً خوب بود، ولی هنوز صعودمان قطعی نیست. ما برای صعود به مرحله یک‌چهارم نهایی هم باید در بازی برگشت در نیوکمپ مقابل هواداران خود بازی واقعاً خوبی را به نمایش بگذاریم.
سرمربی بارسلونا در پایان خاطرنشان کرد: به نظرم آرسنال در نیمه دوم سعی کرد کمی به ما فشار بیاورد، ولی ما به خوبی از عهده این فشار برآمدیم. خیلی مهم است که بازیکنان خوب زیادی داشته باشید و ما یکی از بهترین تیم‌ها در تقابل با تیم‌هایی که دفاعی بازی می‌کنند، هستیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.