رویانیان: حق برانکو بود قراردادش تمدید شود

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: اگر فتح‌الله‌زاده برای ریاست فدراسیون ثبت نام کرده بود و پیراهن قرمز هم می‌پوشید از او حمایت می‌کردم.

محمد رویانیان در مورد توافق باشگاه پرسپولیس و برانکو برای تمدید قرارداد این مربی کروات اظهار داشت: حق برانکو بود که قراردادش تمدید شود،برانکو واقعا امسال ناجی پرسپولیس بود. اگر من بودم برانکو هرچقدر پول می‌خواست می‌دادم و به حرفش گوش می‌کردم.
وی در خصوص بازداشت یکی از مدیران پیشین باشگاه پرسپولیس هم عنوان کرد: این مسئله اصلا به من ربطی ندارد و برای زمان مدیریت عباس انصاری‌فرد است. این فرد در زمان مدیریت من هم چیزهایی گفت اما من به صحبت‌های او اهمیتی ندادم و حتی اجازه ندادم به باشگاه بیاید.
رویانیان در مورد انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال گفت: فتح‌الله زاده هم ثبت نام کرده؟!اگر او برای ریاست ثبت نام کرده بود و پیراهن قرمز هم می‌پوشید از او حمایت می‌کردم. در مجموع امیدوارم هر کسی انتخاب می‌شود به فوتبال ایران کمک کند.
وی ادامه داد: من هم جای کفاشیان بودم در انتخابات شرکت نمی‌کردم، بالاخره کفاشیان باید بداند که خیلی از مواقع تغییرات باعث پیشرفت می‌شود و نباید همه‌اش یک نفر ریاست کند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.