امروز؛ آخرین مهلت ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۹۵

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به مهلت مجدد برای ثبت‌نام در کنکور کارشناسی ارشد گفت: تاکنون بیش از ۲۳ هزار نفر در مهلت دوباره آزمون ثبت‌نام کردند.

حسین توکلی در رابطه با ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته اظهار کرد: با توجه به فرصت مجدد برای ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد سال ۹۵ و افرادی که تاکنون موفق به ثبت نام در این آزمون نشده اند، این مهلت ثبت‌نام به طور مجدد دوبار تمدید شد. وی با بیان اینکه داوطلبان تا پیان ساعت ۲۴ امروز چهارشنبه ۵ اسفند فرصت دارند در آزمون ثبت نام کنند، ادامه داد: فرصت اول ثبت‌نام برای آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ در روزهای ۱۶ تا ۲۵ آذرماه انجام شده است و ۷۰۰ هزار و ۶۶ نفر در این آزمون ثبت نام کردند که از این تعداد ۳۶۶ هزار و ۴۸۵ نفر زن و ۳۳۳ هزار و ۵۸۰ نفر مرد هستند. توکلی مطرح کرد: از روز سوم اسفند تاکنون نیز ۲۳ هزار و ۹۷۶ نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند که با توجه به آمار ۷۰۰ هزا رو ۶۶ داوطلب قبلی در مجموع تاکنون ۷۲۴ هزار و ۴۲ نفر در این آزمون شرکت کرده‌اند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در خاتمه گفت: آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵در روزهای ۱۶ و ۱۷ اردیبهشت ماه ۹۵ برگزار می‌شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.