سرمربی جدید تیم ملی: با والیبال ایران به المپیک می‌رسیم

سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران بلافاصله پس از امضای قراردادش در نشست خبری گفت: از حضور در ایران خوشحالم و تلاش می‌کنیم با این تیم به رویای خود در المپیک برسیم.

 رائول لوزانو در نشست خبری‌اش در ایران اظهار کرد:‌ خیلی خوشحالم که به عنوان سرمربی تیم ملی در ایران کار می‌کنم. والیبال ایران در ۸ سال گذشته موفقیت‌های زیادی داشته و نشان داده که پتانسیل تیم‌های بزرگ جهان را دارد. با توجه به فرصت کمی که داریم، هدف بزرگی پیش روی ماست و هدف و رویای ما رفتن و رسیدن به المپیک ریو است. من فکر می‌کنم رقابت‌های المپیک قابل قیاس با سایر رقابت‌ها نیست.
وی افزود: برای هر مربی و کادر فنی که در کنار تیم باشد حضور در المپیک یک افتخار است زیرا این رویداد تکرار نمی‌شود. به همین خاطر معتقدم این رویداد یک رویداد ویژه است. به ویژه اینکه همراه ۱۲ هزار ورزشکار از تمام جهان وارد استادیومی می‌شوید که فضای متفاوت و غیر قابل قیاسی دارد. این یک تجربه متفاوت و تکرار نشدنی است ولی برای رسیدن به این مهم باید اردیبهشت ماه از سد تیم‌های حاضر در مسابقه‌های ژاپن بگذریم. به هر جهت این مهم‌ترین سدی است که باید در وهله اول آن را بشکنیم و حضور خود را در المپیک قطعی کنیم.
وی افزود: ما ۷ هفته بعد از شروع تمرین‌های تیم ملی فرصت داریم که در انتخابی المپیک موفق شویم. احساسم این است که بازیکنان انگیزه زیادی برای رفتن به المپیک دارند و این بهترین فرصت برای رفتن به المپیک است زیرا بزرگ‌ترین موفقیت تاریخی خود را در ورزش ایران رقم می‌زنند. به شما قول می‌دهم که تیم ملی و بازیکنانش در تمرین‌ها حداکثر توان خود را می‌گذارند تا به بهترین شکل برای المپیک آماده شوند. ما هدف و رویای بزرگی در سر داریم که حضور در ریو است. تیم ملی هر کشور نماینده تمامی جامعه والیبال هر کشور خواهد بود؛ یعنی نماینده تمامی مربیانی که در رده‌های سنی مختلف کار می‌کنند. ما نماینده همه آن‌هایی که در رده‌های مختلف والیبال کشور بازی و رقابت دارند هستیم. تیم ملی نماد آن‌هایی است که تلاش می‌کنند در لیگ برتر بازی می‌کنند. معتقدم که مجموعه تمام توانمندی‌های کشور در تیم ملی جمع می‌شوند و مطمئن باشید آنچه در توان همه ما است می‌گذاریم تا به موفقیت دست یابیم. برای من افتخار بزرگی است که در کنار تیم ملی والیبال ایران باشم و مطمئن هستم به اهداف خود دست می‌یابیم.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.