روایت مدیرعامل تراکتورسازی از جدایی تونی اولیویرا

مدیرعامل تراکتورسازی می‌گوید هیات مدیره باشگاهش یکشنبه تصمیم می‌گیرند که با جدایی تونی اولیویرا موافقت کنند یا این مربی همچنان سکان هدایت تراکتورسازی را بر عهده داشته باشد.

سعید عباسی مدیرعامل تراکتورسازی درباره خداحافظی تونی اولیویرا از بازیکنان تراکتورسازی و بحث جدایی او از این تیم گفت: ما قبلا با تونی صحبت داشته‌ایم و او گفته بود که اگر مشکل خانوادگی‌اش زیاد شود با او قطع همکاری کنیم. بعد از بازی ما و ملوان پیش من آمد و گفت که می‌خواهد جدا شود. بعد از تمرین دیروز هم روی این مساله تاکید کرد و گفت که به دلیل مشکلاتش می‌خواهد از تیم برود و قرار شد این مساله را با هیات مدیره مطرح کنیم. فردا (یک‌شنبه) اگر هیات مدیره به این توافق برسند تونی اولیویرا از تراکتورسازی جدا خواهد شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا صحت دارد فرکی از همراهی تراکتورسازی عذرخواهی کرده و تنها خطیبی و قلعه‌نویی گزینه‌های پیش روی تراکتورسازی هستند، بیان کرد: ما با هیچ کدام از این اسامی که گفتید به آن شکل مذاکره‌ای نکرده‌ایم. باید اول هیات مدیره به این نتیجه برسد که تونی می‌تواند جدا شود و در صورتی که این اتفاق افتاد روی گزینه‌هایمان صحبت می‌کنیم.

مدیرعامل تراکتورسازی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد فردا سرمربی جدید تراکتورسازی انتخاب شود، بیان کرد: احتمال دارد که اگر با جدایی تونی موافقت شود و یک گزینه خاص وجود داشته باشد با او مذاکره کنیم و به نتیجه برسیم. با این حال همه چیز باز هم به نشست فردای هیات مدیره تراکتورسازی معطوف است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.