امیر قلعه‌نویی: اگر از ابتدای فصل آرامش داشتیم، فوتبال زیبایی ارائه می‌کردیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: یک عده‌ای به دنبال بر هم زدن آرامش بودند و می‌خواستند منافع خودشان را دنبال کنند.

امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل الجزیره امارات اظهار کرد: خدا را شاکرم که با انجام یک بازی منطقی و تاکتیکی یک برد خوب را به هواداران هدیه کردیم. از هواداران تشکر می‌کنم که تیم را تنها نگذاشتند. یک عده‌ای به دنبال بر هم زدن آرامش بودند و می‌خواستند منافع خودشان را دنبال کنند. اگر این تیم از ابتدای فصل آرامش داشت فوتبال بسیار زیبایی را ارائه می‌کرد. آن‌هایی که باید آرامش را در تیم القا می‌کردند کارشان را انجام داده‌اند. عده‌ای هم دنبال برهم زدن آرامش تیم بودند.
او ادامه داد: خدا را شاکریم توانستیم در چند وقت اخیر این تیم را به یک تیم واقعی تبدیل کنیم. از طرفداران خواهش می‌کنیم که طوری رفتار کنند که تراکتور لطمه نخورد و ما اینجا مهمان هستیم. این زمین برای لیگ قهرمانان آسیا آماده شده بود اما بازی‌های لیگ یک را هم برگزار می‌کردند. بعد از بازی با پدیده این زمین باید یک ماه استراحت داده می‌شد. یکی از ضربه‌هایی که خوردیم این بود که نگذاشتند اردوی‌مان را در ترکیه برگزار کنیم. اگر می‌توانستیم سه بازی تدارکاتی برگزار کنیم وضع‌مان بهتر از این می‌شد.
سرمربی تراکتور درباره این بازی گفت: در این بازی همه خوب عمل کردند و توانستیم ارتباط خط دفاعی، هافبک و حمله را برقرار کنیم و به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.
الجزیره دو مهاجم زهردار در خط حمله داشت ولی از همه بازیکنانم تشکر می کنم که مثل سربازان وطن از آبروی ایران دفاع کردند و باید کمک کنیم تا این تیم را به جایگاه واقعی خود برسانیم.
وی افزود: این برد متعلق به مردم است و کمترین سهم را من مربی که به قول بعضی ها مربی تحمیلی هستم دارم. این باید تجربه‌ای باشد تا دیگر کسانی که می خواهند به تراکتور لطمه بزنند ناکام بمانند.
قلعه نویی خاطرنشان کرد: ما در بازی های قبلی هم خوب بازی کرده بودیم ولی امروز بهتر بود و پس از برد مقابل سپاهان آرامش روحی و تاکتیکی به تیم ما برگشت. حق داریم تا بعد از تمرین فردا خوشحالی کنیم پس از آن باید به فکر بازی بعد باشیم.
سرمربی تراکتورسازی بیان کرد: از روز اول این تیم 4 دسته شده بود و ما تلاش کردیم تا آرامش را به تیم برگردانیم. از همان اول برخی ها خط دادند تا آرامش را از تیم بگیرند ولی سعی می کنیم در بازی های آینده هم روند خوب‌مان را ادامه دهیم.
وی با تمجید از عملکرد بازیکنانش گفت: امروز یک بازیکن خیلی آماده به نام تراکتورسازی داشتیم و انتخاب یک بازیکن خوب بسیار سخت است. کم کم به چیزی که مدنظرم است می رسیم.
قلعه‌نویی اظهارکرد: بزرگی می گوید روزهای سخت زیاد دوام نمی آورد و این آدم های سخت‌اند که دوام می آورند. من این بار برای خدمت کردن به تبریز آمده‌ام و خدا هم به من کمک می‌کند تا به هدفم برسم. می دانستم کار سختی در تبریز دارم و زیاد به حرف‌های بقیه توجه نمی کردم. یک هفته آنفولانزا گرفته بودم ولی حتی دو روز هم استراحت نکردم چون به کارم غیرت دارم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.