​جهانگیری: چشم دوستان و دشمنان به انتخابات فرداست

معاون اول رییس جمهور با تاکید بر اهمیت انتخابات روز جمعه اظهار کرد: فردا دو رکن اصلی تصمیم گیری نظام تعیین تکلیف می‌شوند و چشم همه دوستان و دشمنان به انتخابات فرداست.

اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور بعد از ظهر امروز (پنجشنبه) در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در آستانه برگزاری انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات مجموعه وزارت کشور جهت فراهم کردن زیرساخت‌های برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: وزارت کشور، استانداری‌ها و فرمانداری‌های سراسر کشور از مدت زیادی قبل در حال آماده سازی شرایط و امکانات برای خلق حماسه انتخابات از سوی مردم هستند.
از ملت بزرگ ایران خواهش می‌کنم که به این نیاز مهم کشور در مقطع حساس فعلی توجه داشته باشند و حتما امشب خود را جهت شرکت در انتخابات فردا آماده کنند.
وی با تاکید بر اینکه تاکنون اقداماتی به نحو مطلوب در این وزارتخانه انجام شده است گفت: مجموعه فعالیت‌های انجام شده در وزارت کشور در بخش‌های مختلف بیانگر این است که آمادگی کاملی برای برگزاری انتخاباتی سالم،‌ آبرومند و قانونمند با حضور نیروهای مهم اجرایی و نظارتی وجود دارد.
جهانگیری اظهار کرد: تاکنون در وزارت کشور مقدمات کار به اندازه کافی فراهم شده و هم از نظر تجهیزات الکترونیکی به جهت استفاده از فناوری اطلاعات و نیز از نظر نیروی انسانی لازم به جهت برگزاری منسجم انتخابات اقدامات خوبی انجام شده است تا ان‌شاالله فردا شاهد برگزاری انتخابات بسیار با شکوهی باشیم که در تاریخ ایران به عنوان حماسه‌ای جدید ثبت شود.
معاون اول رییس جمهور در ادامه به تاثیر انتخابات فردا در تعیین معادلات منطقه‌ای و بین‌المللی اشاره و خاطرنشان کرد: امروز منطقه ما در شرایط ویژه‌ای قرار دارد و اتفاقات بسیار مهمی در حال وقوع است. با توجه به این اتفاقات منطقه خاورمیانه دچار تنش‌ها، ناآرامی‌ها و ناامنی‌های بسیاری شده که این شرایط بر سرنوشت کشورهای منطقه تاثیرگذار است.
جهانگیری با اشاره به تاثیر ناامنی‌های منطقه‌ای در سرنوشت ایران ادامه داد: این شرایط در کشور ما نیز به جهت مسائل اقتصادی و بین المللی تاثیرگذار است. امروز ما در حال اجرای توافقی مهم و بسیار حساس با دنیا هستیم.
معاون اول رییس جمهور به توافق جامع هسته‌ای ایران اشاره و خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند که پس از این توافق گام‌های مهم دیگری در جهت حل مسائل اقتصادی،‌ سیاسی و فرهنگی کشور برداشته شود.
وی همچنین به برگزاری همزمان انتخابات مجالس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره و با تاکید بر اهمیت هر دو مجلس در سرنوشت کشور اظهار کرد: انتخابات فردا بسیار با اهمیت است چرا که فردا دو رکن اصلی تصمیم گیری نظام تعیین تکلیف می‌شوند.
جهانگیری با تاکید بر اینکه ملت ایران همواره حساسیت‌های کشور و منطقه را در نظر می گیرند گفت: ملت ایران همیشه ملتی حساس و وقت شناس بوده‌اند و حساسیت‌های کشور و منطقه را در نظر می‌گیرند. آن‌ها قطعا در انتخابات فردا نیز با لحاظ کردن همه حساسیت‌ها حضوری پرشوری پای صندوق‌های رای خواهند داشت.
معاون اول رییس جمهور تاکید کرد: چشم همه دوستان و دشمنان به انتخابات فردا است و همه منتظرند ببینند که مردم ایران در این انتخابات چگونه رفتار می‌کنند.
وی اظهار کرد: مردم ایران باید در انتخابات فردا حماسه مهمی خلق کنند و حضور و رای‌شان گسترده‌تر باشد چرا که هر رای یک فرصت خدمت‌گذاری برای مسئولان ایجاد می‌کند تا آن‌ها به جهت حل مشکلات کشور گام‌های بلندتری بردارند.
جهانگیری در پایان با دعوت از مردم برای حضور پای صندوق‌های رای و مشارکت در روند برگزاری انتخابات اظهار کرد: از ملت بزرگ ایران خواهش می‌کنم که به این نیاز مهم کشور در مقطع حساس فعلی توجه داشته باشند و حتما امشب خود را جهت شرکت در انتخابات فردا آماده کنند.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.