فعالیت ثبت احوال استان تهران در روز انتخابات

مدیرکل ثبت احوال استان تهران از آماده باش و ارائه خدمات رسانی به شهروندانی که شناسنامه و یا کارت ملی آنان برای شرکت در انتخابات هفتم اسفندماه با مشکل روبرو است، خبر داد.
فعالیت ثبت احوال استان تهران در روز انتخابات

محمدمهدی اعلایی روز پنج شنبه اعلام کرد: ادارات و مناطق ثبت احوال شهر تهران، ری و شمیرانات تا ساعت ۲۰ امشب (پنج شنبه ششم اسفند) آماده ارائه خدمات در خصوص رفع هرگونه مشکلات آن ها در حوزه کارت ملی و شناسنامه برای شرکت در انتخابات است. 
وی تصریح کرد: ادارات و مناطق ثبت احوال شهرستان های استان تهران نیز تا ساعت ۱۶ امروز به خدمت رسانی به مردم خواهند پرداخت. 
اعلایی خاطر نشان کرد: در روز انتخابات نیز تمامی ادارات و مناطق ثبت احوال استان تهران از ساعت شروع رای گیری تا پایان زمان رسمی انتخابات که توسط وزارت کشور اعلام می شود، آماده ارائه خدمت به مردم در خصوص حل مشکلات احتمالی آن ها در شناسنامه و کارت ملی به منظور شرکت در انتخابات هفتم اسفند ماه هستند. 
استان تهران در مجموع ۳۵ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که ۳۰ کرسی مربوط به حوزه انتخابیه تهران و هر کدام از پنج کرسی دیگر به سایر حوزه های انتخابیه اصلی استان تعلق دارند. 
این استان دارای شش حوزه اصلی و ۲۰ حوزه فرعی شامل شهرستان ها و بخش ها در انتخابات مجلس شورای اسلامی است. 
استان تهران ۱۶ نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد. 
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفندماه سال جاری برگزار می شود. 
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.