تخت روانچی: حضور حداکثری مردم در انتخابات نوید آینده‌ای روشن برای ایران است

مجید تخت روانچی
معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه طی سخنانی گفت که حضور حداکثری مردم در انتخابات نوید آینده‌ای روشن برای ایران است.

مجید تخت روانچی معاون اروپا و آمریکای وزیر امور خارجه، فردا هفتم اسفند را روزی سرنوشت ساز برای ملت ایران توصیف کرد و گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات نوید روزهای خوب و آینده ای روشن برای ایران عزیزیمان خواهد بود.
وی گفت : مردم ایران همانطور که در طول مذاکرات هسته ای پشتبیان ما بودند، فردا با حضور گسترده در انتخابات حمایت خود از نظام و رهبری معظم انقلاب را به جهانیان نشان خواهند داد.
تخت روانچی گفت: فردا روز سرنوشت سازی برای ملت ایران است. روزی است که مردم با انتخاب نمایندگان خود یک بار دیگر تجربه مردمسالاری دینی را در کشورمان به اثبات می رسانند.
عضو تیم مذاکره کننده هسته ای تاکید کرد: دستگاه دیپلماسی کشور همواره در مقابل دیگران به پشتیبانی مردم ایران تکیه کرده است. ما در طول مذاکرات هسته ای از حمایت مجموعه نظام به ویژه رهبری معظم انقلاب، مردم و نمایندگان مردم برخوردار بودیم و این بزرگترین سرمایه برای ما در مواجهه با طرف های مذاکراتی مان بود.
روانچی اظهار داشت: امید است فردا همه اقشار ملت ایران با حضور در پای صندوق های رای یک بار دیگر عظمت انقلاب اسلامی را به جهانیان نشان دهند. حضور حداکثری مردم در انتخابات فردا نوید روزهای خوب و آینده ای روشن را برای ایران عزیزمان رقم خواهد زد.
انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی همزمان با انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری فردا هفتم اسفند برگزار می شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.