تشدید درگیری بین نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی در غزه

نظامیان رژیم صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در کرانه باختری به شهادت رسانده و هشت شهروند فلسطینی را در نوار غزه زخمی کردند.

در پی درگیری بین نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی در شرق "البریج" در نوار غزه، هشت شهروند فلسصینی به ضرب گلوله زخمی و ۱۰ نفر دیگر هم به دلیل استنشاق گازهای سمی دچار خفگی شدند.

شهادت یک جوان فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست
نظامیان صهیونیستی یک جوان فلسطینی را در نزدیکی شهرک "بیت ایل" در کرانه باختری به ضرب گلوله به شهادت رساندند.
رژیم صهیونیستی مدعی شد که این جوان فلسطینی قصد داشت نظامیان را در یک مرکز ایست و بازرسی در نزدیکی رام الله با سلاح سرد هدف قرار دهد.
پلیس رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نظامیان این رژیم به سوی یک شهروند فلسطینی که در یک مرکز ایست و بازرسی در نزدیکی رام الله در کرانه باختری
انتفاضه جدید فلسطین که از اول اکتبر سال گذشته میلادی آغاز شده همچنان ادامه دارد و مردم غزه نیز تاکنون ۲۵ شهید تقدیم این انتفاضه کرده اند.
از آغاز انتفاضه جدید تاکنون بیش از ۱۸۴ فلسطینی از جمله ۴۰ کودک به شهادت رسیده‌اند و شهر الخلیل نیز همچنان در صدر شهرهایی قرار دارد که بیشترین شهید را داشته‌اند.
بر اساس این گزارش، استان الخلیل ۵۳ شهید داشته و پس از آن به‌ترتیب قدس اشغالی ۴۱ شهید، نوار غزه ۲۵ شهید، رام‌الله ۱۹ شهید، جنین ۱۹ شهید، نابلس ۱۰ شهید، بیت‌لحم ۹ شهید، طولکرم و سلفیت و اراضی اشغالی سال ۱۹۴۸ نیز هر کدام دو شهید و قلقیلیه یک شهید داشته و یک شهید هم عرب تبعه سودان بوده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.