واکنش تند نایب رئیس فدراسیون به اظهارات دادکان

نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال واکنش تندی به اظهارات محمد دادکان نشان داد.

محمود اسلامیان در واکنش به اظهارات رئیس پیشین فدراسیون در خصوص فساد در فوتبال گفت: من برای دادکان احترام زیادی قائلم ولی این اتفاق که در برهه‌ای، یک سری از افراد بحث فساد را مطرح کنند ولی هیچ مدرکی نداشته باشند، بدون تردید تبعاتی را برای آن‌ها در پی خواهد داشت.
وی افزود: هر فردی باید با سند حرف بزند چون کلی‌گویی چندان خوب نیست. ای کاش این‌گونه افراد مدارک و مستندات خود را به قوه قضائیه و دادستانی تهران ارائه دهند تا به آن رسیدگی شود. این صحبت‌ها تنها باعث می‌شود عموم جامعه ذهنیت بدی نسبت به فوتبالیست‌ها و کل فوتبال پیدا و همه یکدیگر را متهم کنند.
نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد: اگر محمد دادکان می‌خواهد در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال شرکت کند، هیچ ایرادی ندارد ولی رویکرد او با استفاده از تجربیاتش باید برنامه‌محور باشد. خوشبختانه قوه قضائیه در برخورد با فساد بسیار جدی است و حتی دادستانی تهران نیز ورود مستقیم به ماجرا داشته است.
وی خاطرنشان ساخت: همان طور که می‌دانید «ب.ز» و بسیاری از مسئولان دیگر که تخلف کرده‌اند در زندان هستند و این مسئله نشان می‌دهد اگر بحث فساد مطرح باشد جای هیچ مماشاتی وجود ندارد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.