فرمانده ناجا: هیچ مورد امنیتی در برگزاری انتخابات تا این لحظه نداشتیم

فرمانده نیروی انتظامی گفت: در ایام برگزاری انتخابات تا این ساعت هیچ مورد امنیتی را شاهد نبودیم و برخی از تخلفات انتخاباتی هم با برخوردهای قضایی مواجه شد.

سردار حسین اشتری صبح امروز در نشست خبری پس از انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات پاسخ بسیار مناسبی و خوبی به دوستداران نظام و کشور اسلامی و لبیک به درخواست رهبری بود.
وی با بیان اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات باعث دلگرمی دوستداران و نگرانی دشمنان نظام شد، افزود: نیروی انتظامی هم از ماه‌های گذشته خود را برای امنیت انتخابات آماده کرده بود و طی تعاملی که با دستگاه‌های مربوطه خصوصاً سپاه، بسیج، ارتش و دستگاه‌های امنیتی داشت توانست وظیفه خود را به خوبی انجام دهد.
فرمانده ناجا تصریح کرد: تا این ساعت هیچ مورد امنیتی در سراسر کشور نداشتیم و مرزها در امنیت کامل و وضعیت مناسب قرار دارد ضمن اینکه داخل شهرها هم قبل از انتخابات، روز ۷ اسفند و امروز وضعیت مناسبی دارد.
سردار اشتری ادامه داد: همکاران ما در سراسر کشور پای صندوق‌ها حضور داشتند و این حضور تا پایان شمارش  آرا ادامه دارد و پس از آن برای حفاظت از صندوق‌ها در محلی که فرمانداری‌ها مشخص می‌کنند حضور خواهند داشت.
وی گفت: امیدواریم این حضور مردم و همکاری که با پلیس داشتند همچنان ادامه داشته باشد و من  از همین‌جا از مردم برای مشارکت با نیروی انتظامی در سراسر کشور تشکر می‌کنم.
وی ضمن قدردانی از همکاران خود در نیروی انتظامی گفت: همکاران من حضوری خوب در اجرای مأموریت‌های خود داشتند و انتظار داریم همین آمادگی را داشته باشند تا برای برنامه‌های نوروزی که از ۲۵ اسفند آغاز می‌شود اقدامات مناسبی صورت گیرد تا ایام پایانی سال به خوبی به پایان برسد و سال جدید نیز با خوبی آغاز شود.
فرمانده ناجا در پاسخ به این سوال که آیا تهدیدات امنیتی وجود داشت که از سوی نیروی انتظامی خنثی شود گفت: یکسری از عوامل خارجی و ضد انقلاب در ماه‌های گذشته در جدار مرزها حضور داشتند که با همکاری خوب بین مرزبانی، سپاه، ارتش و دستگاه‌های امنیتی این تحرکات خنثی شد.
سردار اشتری تصریح کرد: هیچ تحرکی در چند ماه گذشته وجود نداشته که ضد انقلاب و اشرار در مرزهای ما باشند و خنثی نشده باشند.
وی در خصوص دستگیری در انتخابات گفت: گزارش‌هایی واصل می‌شد مبنی بر برخی تحرکات و تخلفات انتخاباتی که خلاف قانون بود. که این تخلفات هم با برخوردهای قضایی مواجه شد.
فرمانده ناجا تأکید کرد: خوشبختانه اینگونه موارد خیلی ناچیز بود و نسبت به انتخابات‌های گذشته وضعیت امنیتی و انتظامی و نظم خاصی را در سراسر کشور شاهد بودیم.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.