خواننده «ماه و ماهی»: آلبوم جدیدم در سال آینده منتشر می‌شود

«حجت اشرف‌زاده» بعد از ایام نوروز، ادامهٔ تور کنسرت‌های خود را در شهرستان‌ها برگزار خواهد کرد و این در حالی است که او برنامه‌هایی نیز برای اجرا در خارج از کشور دارد و البته در این کنسرت‌ها تغییراتی نیز در تعدادی از قطعاتش ایجاد خواهد کرد. این در حالی است که خوانندهٔ «ماه و ماهی» تا اردیبهشت ماه چند قطعهٔ جدید را به صورت تک‌آهنگ منتشر خواهد کرد و بعد از آن نیز آلبومی جدید عرضه می‌کند.

این روز‌ها صدای او به عنوان خوانندهٔ تیتراژ سریال تلویزیونی «یادداشت‌های یک خانم خانه‌دار» شنیده می‌شود. قطعه‌ای که اشرف‌زاده می‌گوید در کنسرت بعدی‌اش به طور حتم از آن استفاده خواهد کرد. اشرف زاده همچنین دربارهٔ فعالیت‌های دیگرش می‌گوید: «قطعه‌ای با غزل آقای علیرضا بدیع در فیلم «هم‌نام» به کارگردانی «امید بنکدار و کیوان علی‌محمدی» خوانده‌ام و علاوه بر آن قطعه‌ای با غزلی از «احمد میرسلیمی» که یک غزل‌خوان جوان است، اجرا خواهم کرد.»
یکی از نقاط قوت «ماه و ماهی» اشعار آن بود؛ اشرف‌زاده اما می‌خواهد در آلبوم بعدی‌اش از آثار دیگر شاعران نیز استفاده کند: ‌«البته همکاری من با آقای بدیع همچنان ادامه خواهد داشت؛ اما سعی می‌کنم در آلبوم بعدی از غزلیات دیگری هم استفاده کنم تا آلبوم رنگ‌آمیزی متفاوتی داشته باشند. ما خیلی‌ وقت‌ها می‌بینیم که یک هنرمند یا گروه بسیار موفق است؛ اما در آلبوم دوم خود نمی‌تواند موفقیت آلبوم اولش را تکرار کند و این برای من یک زنگ خطر بزرگ است؛ به همین خاطر تلاش خواهم کرد تا در شعر و ترانه کمی متفاوت کار کنم. البته که در این اثر هم به طور حتم آثاری از آقای بدیع خواهد بود؛ اما دیگر شاعران و غزل‌سرایان هم همگی از بهترین‌ها هستند. با همهٔ این‌ها نمی‌توانم این مساله را پنهان کنم که «علیرضا بدیع» شاعر مورد علاقهٔ من بوده و خواهد بود.»
با همهٔ این‌ها طبق گفته‌های «بدیع» همکاری با برادران بیات که به عنوان آهنگساز در آلبوم اول او همکاری داشته‌اند، هنوز قطعی نیست: «شرایط کاری من نسبت به گذشته تغییر بسیار زیادی کرده است. برادران بیات، چهره‌های موفقی در آهنگسازی هستند؛ اما حالا نگاهی متفاوت به ملودی و تنظیم قطعات دارم و تصمیم به ادامهٔ همکاری با این عزیزان خواهد بود.»
او خودش در آهنگسازی هم دستی دارد و نیمی از قطعات آلبوم «ماه و ماهی» هم از ساخته‌های خودش بود. قطعاتی چون یادگار، ماه و ماهی، پاییز، کوچه باغ‌های نیشابور و دیگران. به هر روی آلبوم نیمهٔ دوم سال آینده منتشر خواهد شد. اگر چه می‌گوید: «عجله‌ای برای انتشار آلبوم دوم ندارم؛ بیش از هر چیز کیفیت کار برایم مهم است و اینکه اثری تولید کنم که درشان مخاطب باشد.»

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.