توزیع کارت آزمون ارشد فراگیر پیام نور از فردا

مشاور عالی سازمان سنجش با اشاره به اینکه کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور از فردا (دوشنبه) بر روی سایت این سازمان قرار می‌گیرد، گفت:‌ این آزمون در صبح پنج‌شنبه ۱۳ اسفند برگزار می‌شود.

حسین توکلی اظهار داشت:‌ کارت‌ شرکت در‌ آزمون‌ دوره فراگیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه پیام نور از دوشنبه ۱۰ اسفند بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد و داوطلبان باید اقدام به تهیه پرینت از کارت خود کنند.
وی افزود:‌ داوطلبان از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده بر روی کارت شرکت در آزمون، به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت: نماینده سازمان سنجش در سه شنبه ۱۱ اسفند و چهارشنبه ۱۲ اسفند از ساعت ۸ تا ۱۲ صبح و ۱۴ تا ۱۷ عصر در باجه‌ رفع نقص حوزه مربوطه مستقر هستند و اگر اطلاعات مندرج در کارت شرکت در جلسه ایرادی دارد باید به باجه رفع نقص مراجعه شود.
توکلی بیان کرد: آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور ساعت ۸.۳۰ دقیقه صبح پنج‌شنبه ۱۳ اسفند برگزار می‌شود و درهای محل برگزاری آزمون ساعت ۸ صبح بسته می‌شود.
وی ادامه داد:‌ تمام سوالات این آزمون به صورت تستی و چهارگزینه‌ای است و برای پاسخ‌های غلط نمره منفی اعمال نمی‌شود و در صورتی که داوطلب بیش از یک پاسخ به سوال بدهد آن پاسخ حذف شده و نمره‌ای به آن داده نمی‌شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.