نتایج انتخابات در اهواز و قم اعلام شد

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه‌ای نتایج انتخابات در حوزه های انتخابیه قم، اهواز، سروستان، دزفول، شهریار، بویراحمد، ایذه، بهبهان و فومن را اعلام کرد.

اطلاعیه شماره ۸۱ ستاد انتخابات کشور صادر شد.
در این اطلاعیه اسامی نمایندگان نهایی فومن و شفت، قم، بهبهان، ایزه، شهریار، دزفول، بویراحمد و دنا، سروستان و اهواز در مجلس شورای اسلامی اعلام شد.
بر این اساس، در حوزه انتخابیه فومن و شفت آقای محمدمهدی افتخاری از مجموع ۱۱۱۳۸۸ رأی با کسب ۳۳۶۴۷ رأی به مجلس راه یافت.
علاوه بر این، در حوزه انتخابیه قم از مجموع ۴۴۳۷۹۷ رأی آقایان احمد امیرآبادی با کسب ۲۶۳۸۸۵ رأی و علی اردشیر لاریجانی با کسب ۱۹۱۳۲۹ رأی و مجتبی نوری با کسب ۱۶۸۳۹۷ رأی به مجلس راه یافتند.
همچنین در حوزه انتخابیه بهبهان و آقاجاری از مجموع ۱۰۱۱۵۶ رأی آقایان محمودرضا ضرغامی با کسب ۲۰۷۳۷ رأی و حبیب الله کشتزر با کسب ۱۵۷۴۴ رأی به مرحله دوم راه یافتند.
در حوزه انتخابیه ایذه و باغ ملک نیز ا ز مجموع ۱۶۲۴۲۱ رأی مأخوذه، آقایان سیدهادی طباطبایی با کسب ۲۵۳۱۴ رأی و هدایت‌الله خادمی با کسب ۲۳۵۹۹ رأی به مرحله دوم راه یافتند.
علاوه بر این در حوزه انتخابیه شهریار و ملارد از مجموع ۳۷۱۸۹۶ رأی، آقای حسین گروسی با کسب ۷۵۵۲۴ رأی و محمد محمودی شاه‌نشین با کسب ۶۷۹۶۶ رأی به مرحله دوم راه یافتند.
در حوزه انتخابیه دزفول نیز آقای عباس پاپی زاده از مجموع ۲۰۰۳۹۳ رأی با کسب ۹۶۸۵۲ رأی به مجلس راه یافت.
همچنین در حوزه انتخابیه بویراحمد و دنا از مجموع ۱۸۱۴۵۶ رأی غلام‌محمد زارعی با کسب ۴۸۷۶۸ رأی به مجلس راه یافت.
در حوزه انتخابیه سروستان و خرامه کوار از مجموع ۹۸۷۶۵ رأی آقای داریوش اسماعیلی با کسب ۵۶۹۴۱ رأی به مجلس راه یافت.
علاوه بر این، در حوزه انتخابیه اهواز و باوی، حمیدیه و کارون از مجموع ۴۶۲۵۵۸ رأی، آقایان همایون یونسی با کسب ۱۰۷۷۸۴ رأی و جواد کاظم‌نسب با کسب ۸۸۷۷۷ رأی و سیدشکرخدا موسوی با کسب ۸۲۲۰۰ رأی و سیدشریف حسینی با کسب ۷۱۹۱۹ رأی و شبیب جویری با کسب ۶۸۸۸۱ رأی و علی ساری با کسب ۶۶۹۵۴ رأی به مرحله دوم راه یافتند
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.