نمایندگان سنندج، اراک، بندرعباس، قزوین و دماوند مشخص شدند

طبق اطلاعیه شماره ۸۶ ستاد انتخابات کشور، نتایج انتخابات سنندج، بناب، دلفان، اراک، محلات، بندرعباس، قزوین، اردبیل، دماوند، علی‌آباد و رباط کریم مشخص شدند.

اطلاعیه شماره ۸۶ ستاد انتخابات کشور صادر شد.
بر اساس این اطلاعیه، اسامی منتخبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی که موفق به کسب اکثریت حداقل یک‌ چهارم آرای صحیح در حوزه‌های انتخابیه سنندج، بناب، اراک، بندرعباس، قزوین، اردبیل، دماوند، رباط کریم، علی‌آباد، محلات، فریمان، دورود و چناران مشخص شدند.
این اسامی به شرح زیر است:
در حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران از مجموع ۲۱۲۱۶۴ آرای صحیح آقای سیدمهدی فرشادان با کسب ۵۴۴۷۲ رای به مجلس راه یافت و آقایان سیدحسن علوی با کسب ۴۸۶۹۵ رای و سالار مرادی با کسب ۲۵۴۹۶ رای به مرحله دوم راه یافتند.
همچنین در حوزه انتخابیه بناب از مجموع ۷۴۶۸۸ آرای صحیح، ضیاءالله اعزازی ملکی با کسب ۲۶۳۸۳ رای به مجلس راه یافت.
علاوه بر این در حوزه انتخابیه دلفان و سلسله از مجموع ۱۱۷۴۸۰ آرای صحیح، علی رستمیان با کسب ۴۸۴۴۰ رای به مجلس راه یافت.
در حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب از مجموع ۲۶۵۲۸۸ آرای صحیح، علی اکبر کریمی با کسب ۱۰۳۲۳۴ رای به مجلس راه یافت و محمدحسن آصفری با کسب ۵۹۰۲۸ رای و سیدمهدی مقدسی با کسب ۵۴۵۴۶ رای به مرحله دوم راه یافتند.
همچنین در حوزه انتخابیه محلات و دلیجان علیرضا سلیمی از مجموع ۴۳۱۴۱ آرای صحیح با کسب ۱۱۴۷۰ رای به مجلس راه یافت.
علاوه بر این در حوزه انتخابیه میناب و رودان و جاسک و سیریک و بشاگرد سیدمصطفی ذوالقدر از مجموع ۲۴۷۰۶۱ آرای صحیح با کسب ۷۵۱۷۵ رای به مجلس راه یافت.
در حوزه انتخابیه فریمان، سرخس و بخش‌های احمدآباد و رضویه سید احسان قاضی‌زاده هاشمی از مجموع ۱۳۵۴۱۹ آرای صحیح با کسب ۳۶۷۴۳ رای به مجلس راه یافت.
همچنین در حوزه انتخابیه بندرعباس و قشم و ابوموسی و حاجی‌آباد و خمیر از مجموع ۳۶۲۰۴۲ آرای ماخوذه صحیح، حسین هاشمی تختی‌نژاد با کسب ۱۷۷۸۲۶ رای و احمد مرادی با کسب ۱۳۶۹۳۵ رای و محمد آشوری تازیانی با کسب ۱۲۷۳۶۹ رای به مجلس راه یافتند.
علاوه بر این در حوزه انتخابیه قزوین، البرز و آبیک از مجموع ۳۳۲۴۸۸ آرای ماخوذه صحیح، داوود محمدی با کسب ۱۰۷۹۹۱ رای و خانم سیده حمیده زرآبادی با کسب ۱۰۷۳۹۱ رای به مجلس راه یافتند.
در حوزه انتخابیه اردبیل، نمین، نیر و سرعین نیز از مجموع ۲۷۵۷۲۲ آرای ماخوذه صحیح، آقایان صُدیف بدری با کسب ۸۷۷۸۴ رای و رضا کریمی با کسب ۵۵۵۱۱ رای به مجلس راه یافتند و محمد فیضی زنگیر با کسب ۶۲۴۵۷ رای و سیدکاظم موسوی با کسب ۸۶۸۳۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.
همچنین در حوزه انتخابیه، دماوند و فیروزکوه از مجموع ۶۵۹۶۳ آرای ماخوذه صحیح، سیداحمد رسولی‌نژاد با کسب ۱۲۷۵۰ رای و قاسم میرزایی نیکو با کسب ۱۰۲۵۹ رای به مرحله دوم راه یافتند.
علاوه بر این در حوزه انتخابیه چناران و بینالود از مجموع ۱۲۱۴۲۵ آرای ماخوذه صحیح، محمد دهقانی نقندر با کسب ۳۹۰۶۲ رای و علی اصغر کدیور با کسب ۲۲۹۲۱ رای به مرحله دوم راه یافتند.
در حوزه انتخابیه رباط کریم و بهارستان نیز از مجموع ۲۳۴۲۳۰ آرای ماخوذه صحیح، حسن نوروزی با کسب ۴۸۸۴۱ رای و ابراهیم نکو با کسب ۳۳۳۱۱ رای به مرحله دوم راه یافتند.
در حوزه انتخابیه علی‌آباد نیز اسدالله قره‌خانی آلوستانی از مجموع ۸۵۴۷۶ آرای صحیح با کسب ۴۴۵۵۹ رای به مجلس راه یافتند.
علاوه بر این، در حوزه انتخابیه دورود و ازنا از مجموع ۱۱۸۲۸۸ آرای صحیح ماخوذه حسین گودرزی با کسب ۲۰۹۹۴ رای و ابرمجید کیان‌پور با کسب ۲۰۵۷۴ رای به مرحله دوم راه یافتند.
 
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.