حماسه مردم در انتخابات بیعت ناگسستنی آنان با رهبری و نظام را به نمایش گذاشت

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حضور گسترده، پرشور و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات هفتم اسفندماه قدردانی کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای از حضور گسترده، پرشور و دشمن‌شکن ملت ایران در انتخابات هفتم اسفندماه قدردانی کرد.
در بخشی از این بیانیه آمده است: حماسه حضور گسترده، پرشور و حداکثری ملت ایران در انتخابات "پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری" و "دهمین دوره مجلس شورای اسلامی" بار دیگر پایبندی آحاد ایرانیان به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی و "بیعت" ناگسستنی آنان با رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی را به نمایش گذارد.
این بیانیه می‌افزاید: به این ملت رشید به‌خاطر انتخاب مجلسی با هویت نیروهای "مؤمن"، "ولایی"، "انقلابی" و "ضداستکبار" باید تبریک گفت و در این فرصت شورانگیز همت و اراده آنان در ناامید ساختن جبهه دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب به‌سرکردگی آمریکا را مورد ستایش قرار داد.
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان این بیانیه با تبریک صمیمانه به منتخبین ملت، حماسه بزرگ هفتم اسفندماه را حاصل لبیک ملت ایران به دعوت مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله العالی) و درک عمیق آنان از حساسیت شرایط فراروی کشور و نظام قلمداد و تأکید کرده است: تردیدی نیست برگزیدگان ملت تمامی تلاش خود را در صیانت از "عزت"، "اقتدار" و "استقلال ملی" و تضمین تداوم پیشرفت ایران اسلامی و حل مشکلات اساسی جامعه و مردم به کار گرفته و نظام سلطه و  استکبار را مقهور "هوشمندی" و "هوشیاری" خود خواهند ساخت.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.