لاریجانی: مستقل وارد اتخابات شده‌ام/ شرایط کشور اقتضا می‌کند حضور مردم باشکوه باشد

علی لاریجانی پس از ثبت‌نام در انتخابات مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاران گفت:‌ بنده به طور مستقل وارد انتخابات شدم و پیوستن یا نپیوستن رهروان ولایت به ائتلاف اصولگرایان ربطی به من ندارد.

لاریجانی بعد از حضور در فرمانداری قم و ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور اتصال و نزدیکی با مراجع عظام، علما و اقشار مختلف مردم در این انتخابات شرکت می‌کنم.
وی تصریح کرد: مردم قم در مراجعات خود پیرامون آبادانی و توسعه کشور از من انتظاراتی داشتند که به همین منظور در انتخابات حضور یافتم.
رئیس مجلس در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص شرایط سیاسی منطقه و کشور نیز عنوان کرد: در چنین شرایطی هر کاری که از دست من بر بیاد برای کشور انجام می‌دهم و هر گروهی که به اهداف انقلاب اسلامی وصل باشد من نیز به آن وصل خواهم شد. در حال حاضر من مستقل وارد انتخابات شدم و پیگیری درست اصول و اهداف انقلاب اسلامی برای من مهم است.
لاریجانی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری پیرامون پیوستن جریان رهروان ولایت به ائتلاف اصولگرایان گفت: در این مسیر این گروه خود باید تصمیم بگیرند و این موضوع ربطی به من ندارد.
وی همچنین با بیان اینکه آبادانی قم موجب پیشرفت و آبادانی کشور خواهد شد ادامه داد: انقلاب اسلامی و آرمان‌های آن در تفکر امام خمینی تبلور یافت ودر شهدای گران‌قدر تجلی پیدا کرد، دغدغه من اهداف و ماهیت انقلاب اسلامی است، شرایط انتخابات و کشور اقتضاء می‌کند که حضور مردم باشکوه باشد و دراین صورت حضور احزاب مختلف قطعا انتخاب را باشکوه می‌سازد و یک انتخابات باشکوه نیز جایگاه کشور را ارتقاء می‌دهد.
وی تاکید کرد‌: مسئولان دراین شرایط کشور باید بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند و از فهم سیاسی برجسته‌ای در این انتخابات برخوردار باشند، باید بخشهای مختلف کشور و طیف‌ها و جناح‌های مختلف نیز در این انتخاب شرکت کنند، چرا که موجب پویایی انتخابات خواهد شد.
لاریجانی در بخش دیگری از سخنانش گفت: افرادی که در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند باید کار آمد و با تجربه باشند، بویژه نگاه نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید در جهت حل منطقی پیچیدگی‌های اقتصادی کشور باشد.
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.