رئیس سابق سیا: شعارهای انتخاباتی ترامپ جنجال برانگیز است/ نظامیان آمریکا از دستورات وی خودداری خواهند کرد

رئیس سابق سیا معتقد است در صورت پیروزی «دونالد ترامپ»، نظامیان آمریکایی از اجرای دستوراتش در راستای شعارهای جنجال برانگیز انتخاباتی وی، سرپیچی خواهند کرد.

«مایکل هایدن» رئیس سابق سازمان سیا و آژانس امنیت ملی آمریکا معتقد است در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، دلایل قانع کننده ای وجود دارد که نظامیان ارتش آمریکا از دستوراتش در راستای شعارهای انتخاباتی وی سرپیچی خواهند کرد.
هایدن در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اذعان داشت با وجود دستیابی به موفقیت هایی از سوی ترامپ بعنوان نامزد انتخابی حزب جمهوری خواه، اظهارنظرهای جنجالی وی همچنان مورد بازخواست حزب جمهوریخواه قرار دارد.
وی گفت: اقدامات ترامپ بعنوان نامزد ریاست جمهوری در صورتی که شعارها و لفاظی های انتخاباتی وی ادامه داشته باشد، موجب نگرانی خواهد بود.
دونالد ترامپ که همواره با اظهار نظرهای جنجالی و توهین آمیز به زنان ، ادیان و رنگین پوستان آمریکا مورد توجه رسانه های عمومی آمریکا قرار گرفته است همواره با اظهارنظرهای جنگ طلبانه و خشونت آمیز همراه بوده است.
نامزد انتخاباتی حزب جمهوریخواه آمریکا چند هفته گذشته در جمع بازنشستگان ایالت کارولینای جنوبی ضمن حمایت از شکنجه زندانیان مظنون به تروریست بودن گفت، معتقدم شکنجه در مورد تخلیه اطلاعات مظنونین تروریستی کارآمد است.
ترامپ علاوه بر حمایت از شکنجه مظنونین تروریستی معتقد است خانواده مظنونین تروریستی نیز باید کشته شوند زیرا تروریست ها با وجود اینکه برای جان انسان ارزشی قایل نیستند، جان خانواده هایشان برایشان مهم است.
هایدن در این مصاحبه تلویزیونی در پاسخ به این سوال که در صورت دستور ترامپ مبنی بر کشتن خانواده تروریست ها چه باید کرد، اذعان داشت: بگذارید خیالتان را راحت کنم، در صورت صدور چنین دستوری از سوی ترامپ در صورت بدست آوردن قدرت، نیرویهای نظامی آمریکا از این دستورات سرپیچی خواهند کرد.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.