گمانه‌زنی رسانه‌های لندن / سردار آزمون اولین خرید مشیری برای اورتون

فرهاد مشیری قصد دارد سردار آزمون مهاجم ایرانی روستوف، که فصل گذشته مورد توجه باشگاه آرسنال بود را به تیم جدیدش اورتون ببرد.

هنوز ساعاتی از درز خبر خرید نیمی از سهام باشگاه اورتون توسط یک ایرانی میلیاردر نگذشته بود که شایعات مربوط به این معامله در رسانه‌های لندن به ویژه سایت‌های نزدیک به باشگاه اورتون منتشر شد. بنابر این گزارش هواداران اورتون پس از یک دهه انتظار برای حضور یک سرمایه‌گذار در تیم محبوب خود از این اتفاق خوشحالند و امیدوارند که با حضور این ایرانی میلیاردر، اورتون بتواند طی ۱۰ سال آینده خود را به جمع ۴ تیم برتر لیگ جزیره برساند. بنابر اعلام سایت‌های هواداری اورتون، این ایرانی مقیم لندن به شدت به فوتبال به خصوص به تیم اورتون علاقه‌مند است و به همین دلیل برای خرید سهام این باشگاه سهام آرسنال را واگذار کرده تا بتواند از توان اجرایی بیشتری در تیم جدید خود برخوردار شود.
بنابر این گزارشات مشیری پشت پرده پیشنهاد آرسنال به مهاجم ایرانی حاضر در فوتبال روسیه بود اما در نهایت به علت عدم اختیارات کافی در آرسنال موفق به انتقال سردار آزمون از روبین‌کازان روسیه به آرسنال انگلیس نشد اما حالا با توجه به خرید ۹/۴۹ درصد سهام اورتون و تبدیل شدن به سهامدار عمده این تیم، انتظار می‌رود مهاجم جوان ایرانی به اولین خرید فصل آینده اورتون تبدیل شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.