فراخوان تجاری سازی اقلام «شاهزاده روم» منتشر شد.

عوامل تولید انیمیشن «شاهزاده روم» قصد دارند تا اقلام تبلیغاتی این انیمیشن را برگرفته از کاراکترهای آن تولید و روانه بازار کنند.

بدین وسیله گروه «هنر پویا» تولید کننده این انیمیشن، فراخوان تجاری سازی اقلام «شاهزاده روم» را جهت مشارکت موسسات و مراکز فرهنگی علاقمند منتشر کرد.
طبق این فراخوان موسسات فعال و علاقمند در این زمینه تا ۲۰ اسفندماه سال جاری فرصت دارند تا با شماره تلفن های ۰۲۱-۸۸۵۳۸۷۶۰ و ۰۲۱-۸۸۵۳۸۷۶۱ تماس حاصل کنند. این اقلام شامل نوشت افزار، عروسک، پوشاک، کتاب و … برگرفته از کاراکترهای این انیمیشن جذاب پرطرفدار است.
انیمیشن سینمایی «شاهزاده روم» محصول گروه «هنر پویا» (کنسرسیوم مشترک موسسات «سلوک افلاکیان» و «هفت سنگ») است که در سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر دو لوح تقدیر ویژه کسب کرد و در اکران عمومی توانست با مجموع فروش ۴ و نیم میلیارد تومان، عنوان چهارمین فیلم پرفروش سال ۹۴ را از آن خود کند.
این انیمیشن که به تهیه‌کنندگی حامد جعفری و کارگردانی هادی محمدیان تولید شده است درباره زندگی پرنسسی مسیحی و پاک‌دامن به نام «ملیکا» نوه قیصر کبیر روم است که دست سرنوشت او را به بلاد اسلامی می‌آورد و در نهایت مادر امام عصر (عج) می‌شود.
 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.