نمایش آثار منتخب جشنواره فیلم فجر در چارسو

هفته نمایش فیلم‌های منتخب سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر از پنجشنبه – ۱۳ اسفند – لغایت جمعه – ۲۱ اسفند – در این پردیس برگزار می‌شود.

در این برنامه که در روزهای یادشده از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود، پس از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی با حضور امیر پوریا، مدرس و منتقد سینما و عوامل فیلم ها برگزار می شود.
در هفته فیلم پردیس چارسو، پنجشنبه ۱۳ اسفند فیلم «اژدها وارد می‌شود»، یکشنبه ۱۶ اسفند فیلم «نفس» با حضور نرگس آبیار و پانته‌آ پناهی‌ها، دوشنبه ۱۷ اسفند فیلم «لانتوری» با حضور رضا درمیشیان، باران کوثری و نوید محمدزاده، سه‌شنبه ۱۸ اسفند فیلم «من» با حضور سهیل بیرقی و امیر جدیدی، چهارشنبه ۱۹ اسفند فیلم «سینما نیمکت» با حضور محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور و اشکان خطیبی، پنجشنبه ۲۰ اسفند فیلم «ایستاده در غبار» با حضور محمد حسین مهدویان و هادی حجازی‌فر و جمعه ۲۱ اسفند فیلم «نیمرخ‌ها» با حضور سحر دولتشاهی و رویا نونهالی به نمایش درمی‌آیند و سپس مورد نقد و بررسی قرار می‌گیرد.
علاقه‌مندان به حضور در این هفته فیلم می‌توانند جهت تهیه بلیت به سایت پردیس چارسو به نشانی www.cinemacharsou.com و سایت سینماتیکت به نشانی www.cinematicket.org و یا گیشه پردیس چارسو مراجعه کنند.
 

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.