مشارکت بانک ملی ایران در احداث ۸۹ باب مدرسه

بانک ملی ایران در راستای ایفای مسئولیت‌های اجتماعی خود، مشارکت پررنگی در امور اجتماعی و عام المنفعه در سال گذشته داشته است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، انجام امور عام المنفعه و رفع محدودیت‌های استان‌ها یکی از مهم‌ترین اقدامات عملیاتی این بانک بوده به طوری که در سال گذشته مبلغ ۵۳میلیارد و ۹۰۰میلیون ریال به ۳۷ پروژه در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی اختصاص یافته است.
بانک ملی ایران در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی خود به حیطه‌های متعددی ورود کرده و پروژه‌های سال گذشته حسب مصوبات هیات مدیره بانک از محل بودجه امور فرهنگی و آموزشی جهت ساخت و احداث مدرسه، مساعدت مالی جهت تعمیر و بازسازی مدرسه، خرید وسایل کمک آموزشی، ساخت خوابگاه دانشجویی، تعمیر و مرمت مسجد، خرید و اهدای آمبولانس، ساخت و تکمیل بخش ویژه بیمارستان و پانسیون پزشکان، کمک و مساعدت مالی به بهزیستی و ساخت و مراکز فرهنگی بوده است.
کمک به زلزله‌زدگان منطقه کرمانشاه نیز بخشی دیگر از اقدامات بانک در این حوزه بوده که به دو بخش کمک مستقیم نقدی و غیرنقدی و نیز کمک در حوزه امور بانکی تقسیم می‌شود.
از سویی در تصمیم مشترک شورای هماهنگی بانک‌های دولتی و کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی، هزینه چاپ و انتشار تقویم و سررسیدهای سال ۹۷ بانک ملی ایران نیز به بازسازی خسارات ناشی از زلزله کرمانشاه تخصیص یافت.
همچنین از آن‌جایی که مدرسه‌سازی و ایجاد فرصت‌ تحصیلی برای حمایت از رشد و تقویت بنیان علمی کودکان مناطق محروم کشور یکی از مهمترین رسالت‌ها و آرمان‌های اجتماعی بانک ملی ایران است، طی هشت سال اخیر ۸۹ باب مدرسه با صرف هزینه و تخصیص منابع حدود ۲هزارمیلیارد ریال از محل بودجه امور فرهنگی و آموزشی بانک در مناطق و روستاهای محروم کشور احداث شده و یا در حال احداث است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.