جلسه مشترک نمایندگان پارلمانی سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد به میزبانی بانک ملی ایران برگزار شد

به میزبانی بانک ملی ایران، نشست مشترک معاونان، نمایندگان و مشاوران امور مجلس سازمان‌های تابعه وزارت اقتصاد با حضور مدیر عامل این بانک و معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمدرضا حسین‌زاده مدیرعامل این بانک در این نشست از برگزاری این جلسات مشترک استقبال کرد و افزود: پیگیری و ادامه روند این نشست‌ها و هم‌اندیشی‌ها در راستای هم‌افزایی، هم‌گرایی و اتخاذ رویه‌های یکپارچه برای پیشبرد اهداف مشترک بین بدنه وزارت امور اقتصادی ودارایی و سازمان‌های تابعه با نمایندگان مجلس نقش به‌سزا و حائز اهمیتی دارد.
اسماعیل جلیلی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نشست با بیان این که تعامل مجلس و وزارت اقتصاد به حل مشکلات اقتصادی کشور کمک می‌کند، بر لزوم تعامل دستگاه‌ها و سازمان‌های تابعه این وزارت با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.
وی گفت: معاونت حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی تلاش دارد رویه تعاملی را بین نمایندگان مجلس با مجموعه اجرایی که در نهادهای اقتصادی به فعالیت می‌پردازند، بیش از پیش فراهم کند.
جلیلی با عنوان این که بانک‌ها و بیمه‌ها نیز باید ارتباط موثری با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داشته باشند، اظهار کرد: هرچه فاصله بین حوزه اجرا و واقعیت‌های عرصه اقتصادی جامعه و نظام قانونگذاری کمتر شود، می‌توان سرعت بیشتری به فعالیت‌های اقتصادی کشور داد.
شایان ذکر است در این جلسه، در خصوص راهکارهای تعامل و همکاری بیشتر بین معاونان، نمایندگان و مشاوران امور مجلس بانک‌ها، بیمه‌ها و دیگر سازمان‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی نیز بحث و تبادل نظر شد.
این جلسات به صورت دوره‌ای به منظور اطلاع از آخرین وضعیت عملکرد هر یک از معاونان، نمایندگان و مشاوران امور مجلس سازمان‌های تابعه وزارت امور اقتصادی و دارایی برگزار می‌شود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.