رونق خوداشتغالی با تسهیلات بانک ملی ایران

بانک ملی ایران در سال گذشته در جهت حمایت از بخش خوداشتغالی و مشاغل خانگی ۷۶هزار و ۳۷۳ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه با معرفی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان‌های حمایتی پرداخت کرده است.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در سال گذشته تعداد ۴۶هزار و ۸۴۴ فقره تسهیلات خوداشتغالی کمیته امداد امام خمینی (ره) به ارزش حدود ۷هزار و ۹۲۷میلیارد ریال و بالغ بر ۱۵هزار و ۶۹۳ فقره تسهیلات خوداشتغالی بهزیستی به ارزش ۲هزار و ۲۹۷میلیارد ریال توسط بانک ملی ایران پرداخت شده است.
همچنین این بانک در راستای عمل به رسالت و مسئولیت‌های اجتماعی خود، پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به سازمان‌های حمایتی را نیز در دستور کار خود قرار داده که بر این اساس در مدت مذکور، ۳هزار و ۷۸۱ فقره از این تسهیلات به ارزش ۲۳۰میلیارد و ۹۸۸میلیون ریال به کمیته امداد امام خمینی (ره) و ۱هزار و ۶۳۱ فقره تسهیلات به ارزش ۱۰۷میلیارد و ۶۸۳میلیون ریال به سازمان بهزیستی پرداخت شده است.
پرداخت ۴۵ فقره تسهیلات مشاغل خانگی بنیاد شهید به ارزش ۲میلیارد و ۵۷۰میلیون ریال و ۸هزار و ۸۴ فقره تسهیلات مشاغل خانگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به ارزش ۶۹۰میلیارد و ۲۷۰میلیون ریال از دیگر اقدامات بانک ملی ایران در راستای حمایت از بخش اشتغال بوده است.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.