واکنش صالحی به بازداشت ۳روزه رئیس اداره ارشاد مشهد: من شرمنده او شدم!

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از آزادی یکی از مدیران زیرمجموعه‌اش، در حمایت از او و انتقاد از عاملان این بازداشت، پستی را در توییتر منتشر کرد.

به گزارش کیوسک‌تایمز، سیدعباس صالحی در پی بازداشت سه روزه کاظم دبیری، معاون مدیرکل و رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، در توییتر خود نوشت:
رئیس فرهنگ و ارشاد مشهد آزاد شد. از نخستین ساعات پیگیر بودم. شرمنده او و خانواده‌شاش شدم که بی‌جهت سه‌روز را در حبس گذراند. نگرانی متدینان را ارج می‌نهم، اما آیا راه حل، حبس بی‌اطلاع قبلی در ساعت آخر پنج‌شنبه و عدم اخذ وثیقه تا عصر امروز بود؟
نظام را با کم‌تدبیری تضعیف نکنیم.

یادآور می‌شود سه‌شنبه شب گذشته مراسمی با عنوان «جشنواره فروش» در برج تجاری سلمان مشهد با اجرای یک خواننده پاپ برگزار شد که به دنبال این مراسم تصاویری از حضور دختران و پسران حاضر در این مراسم در فضای مجازی منتشر و در پی آن رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد بازداشت شد.
پیش از این مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی هم عصر امروز با اعلان خبر آزادی کاظم دبیری گفته بود: با پیگیری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و استاندار خراسان رضوی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد ساعت ۱۶ امروز دوم اردیبهشت با قرار وثیقه آزاد شد.
سعید سرابی افزود: از زمان بازداشت دبیری (پنج‌شنبه) تاکنون پی‌گیری‌های زیادی با مساعدت دستگاه قضایی برای آزادی وی صورت گرفت.
مدیر کل ارشاد خراسان رضوی ضمن قدردانی از پی‌گیری‌های وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی افزود: با وجودی که ایشان در سفر رسمی به عراق بسر می‌برد، اما از نخستین ساعات بازداشت رئیس اداره ارشاد مشهد به‌طور جدی از طریق مسئولان عالی قضایی پی‌گیر آزادی همکارمان بود.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.