یک نماینده مجلس از طرح «مسکن انقلاب» خبر داد

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس یازدهم طرحی تحت عنوان «طرح ملی مسکن انقلاب» را دنبال می کند.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از تسنیم، سید محمدرضا میرتاج الدینی ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرا رسیدن سالروز رحلت جانسوز و ملکوتی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه به رادیو اقتصاد گفت: مسکن مهر دو فاز بود ولی در این طرح چهار فاز درنظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: مسکن انقلاب علاوه بر دوفاز مسکن مهر یعنی خانه اولی ها و خانه های روستایی، حوزه حاشیه نشینی و سکونتگاه های غیر رسمی و بافت های فرسوده را هم شامل می شود.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه چه شد که نمایندگان مجلس و برخی از دولتمردان نگاه شان از خانه محقر و ساده جماران به سمت ویلا های لواسان رفت و همینطور چرا شهرداری کرمانشاه خانه یک خانم بی سرپناه را خراب می کند و صدای او به جایی نمی رسد، گفت: این نتیجه دور افتادن از خط امام و گرایش به سمت اشرافی گری است.

وی در ادامه افزود: هر سال و هر زمان افکار و اندیشه حضرت امام پویاتر و زنده تر می شود. دیدگاه ها و خط امام مشعل راه مردم و مسئولان در مسیر صحیح است.

وی گفت: هر مقداری که از نورانیت این مشعل یعنی فکر و اندیشه امام در عرصه های مختلف بهره مند شدیم همان مقدار در مسیر صحیح حرکت کردیم در عوض هر مقداری که از ایده ها و آرمان های امام در عمل و در تفکر فاصله گرفته ایم همان مقدار هم از راه باز مانده ایم.

نماینده مردم تبریز در مجلس یازدهم افزود: یکی از مولفه های تفکر و شاخص های اندیشه حضرت امام حمایت از مستضعفان و محرومان بود.

وی اظهار داشت: سطح زندگی امام بسیار ساده و در حد مردم عادی جامعه بود و هم خود حامی، طرفدار و پشتیبان مستضعفان و محرومان بود و می فرمود «یک موی سر این کوخ نشینان و شهید دادگان به همه کاخ ها و کاخ نشینان جهان شرف و برتری دارد.»

میرتاج الدینی یادآورشد: این تفکر و اندیشه مبنای تصمیمات حکومتی حضرت امام خمینی رحمت الله علیه بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.