قرعه کشی پیش فروش ایران خودرو آغاز شد

قرعه کشی محصولات پیش فروش شده ایران خودرو با حضور مقامات وزارت صمت و ناظران رسمی آغاز شد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، قرعه کشی پیش فروش محصولات ایران خودرو امروز با حضور مدیران ایران خودرو، مسئولان وزارت صمت و ناظران رسمی از جمله سازمان بازرسی و ناجا برگزار شد.

در طرح پیش فروش یک ساله ایران خودرو  بالغ بر یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر برای خرید ۱۲ محصول ایران خودرو ثبت نام کرده بودند که امروز با روند قرعه کشی و از این میان ۴۵ هزار نفر به عنوان برندگان اصلی انتخاب خواهند شد.

در مراسم قرعه کشی محصولات پیش فروش شده ایران خودرو، محسن ناقدی برادران قائم مقام مدیر عامل ایران خودرو گفت: تا پایان ساعات کاری امروز اسامی برندگان پیامک خواهد شد و همچنین متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت کد پیگیری خود را بررسی کنند.

او با اشاره به مشکلات سامانه امتا در چند روز اخیر بیان کرد: از این هفته برای ۱۵ هزار نفر تحویل خودرو آغاز خواهد شد و امیدوار هستیم زود‌تر از زمان مقرر خودروها را تحویل مشتریان دهیم. ثبت نام کنندگانی که در هر دو خودروسازی اقدام به ثبت نام کرده بودند از فهرست این شرکت حذف شدند و با برنامه ریزی‌های انجام شده هیچ فرایند معوقی نخواهیم داشت.

ناقدی گفت: از ۱۰ صبح فردا فرایند واریز وجه آغاز خواهد شد و امکان تمدید آن وجود ندارد. فرایند واریز تنها ۷۲ ساعت فرصت خواهد داشت و در صورت تکمیل نشدن فرایند واریز، اسامی فهرست رزرو جایگزین برندگان خواهد شد.

این مقام مسئول درباره تکمیل خودرو‌های ناقص بیان کرد: روز گذشته جلسه کمیته خودرو برگزار شد و با همکاری سرپرست وزارت صمت ترخیص‌ها به زودی انجام خواهد شد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.