شاگردان برانکو «دَبِل» کردند

پرسپولیس با پیروزی مقابل پدیده مشهد قهرمانی خود در لیگ برتر هفدهم را قطعی کرد.

تیم پرسپولیس در چارچوب دیدارهای هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف پدیده خراسان رفت و با پیروزی یک بر صفر ۶۰ امتیازی شد و دومین قهرمانی پیاپی خود را در لیگ برتر قطعی کرد و جشن گرفت. وحید امیری در دقیقه ۷۷ برای پرسپولیسی‌ها گلزنی کرد.
ترکیب پدیده: سعید جلالی‌راد، رضا ناصحی، حسین مرادمند، محمدرضا خانزاده، مرتضی منصوری، سالار افراسیابی، اکبر صادقی، محمدرضا خلعتبری (رضا صدری – ۷۰)، معین عباسیان، امین قاسمی‌نژاد و محمد قاضی.
ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد انصاری، حسین ماهینی، صادق محرمی، کمال کامیابی‌نیا، محسن ربیع‌خواه، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، سیامک نعمتی (احمد نوراللهی – ۷۲) و علی علیپور.
نیمه اول
دقیقه ۵: ارسال زمینی روی دروازه پدیده از سوی سیامک نعمتی، موقعیت خوبی برای گلزنی پرسپولیسی‌ها ایجاد کرد، اما علی علیپور نزدیک به توپ نبود تا از این موقعیت استفاده کند.
دقیقه ۷: معین عباسیان شوت محکمی را به گوشه دروازه پرسپولیس زد که علیرضا بیرانوند توپ را به کرنر فرستاد.
دقیقه ۱۹: توپی که به محوطه جریمه پرسپولیس آمده بود با تعلل مدافعان و علیرضا بیرانوند به موقعیت گل برای پدیده تبدیل شد که حسین ماهینی در آستانه ورود توپ به دروازه، آن را دور کرد.
دقیقه ۲۱: کمال کامیابی‌نیا به‌دلیل خطایی که انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
دقیقه ۲۹: ارسال زمینی وحید امیری به دهانه دروازه پدیده موقعیت مناسبی برای گلزنی پرسپولیس ایجاد کرد، اما کامیابی‌نیا توپ را به اوت زد و مانع استفاده علی علیپور از این موقعیت شد.
دقیقه ۳۳: کرنر ارسالی خطرناک روی دروازه پرسپولیس با واکنش بیرانوند مواجه شد تا این توپ از محوطه جریمه خارج شود.
دقیقه ۱+۴۵: ضدحمله پرسپولیسی‌ها با حرکت خوب امیری و ارسال او به دهانه دروازه همراه شد، اما علی علیپور پاس خوب هم‌تیمی‌اش را به بیرون زد.
نیمه دوم
دقیقه ۴۷: پرسپولیسی‌ها با ارسال‌های متعدد روی دروازه پدیده خطر ایجاد می‌کردند که حاصل آن کرنر برای پرسپولیس بود.
دقیقه ۵۱: محمدرضا خلعتبری از پدیده با کارت زرد داور جریمه شد.
دقیقه ۵۲: علی علیپور از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.
دقیقه ۵۳: کامیابی‌نیا در محوطه جریمه شوتی به سمت دروازه زد که جلالی‌راد توپ را برگشت داد و در ادامه احمدزاده ضربه سری به سمت دروازه زد که این بار محمدرضا خانزاده توپ را از روی خط بیرون کشید.
دقیقه ۵۷: علی علیپور پشت محوطه جریمه توپ را به سیامک نعمتی داد که ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان پدیده مهار شد.
دقیقه ۷۷: ارسال صادق محرمی روی دروازه پدیده با ضربه وحید امیری همراه شد و پرسپولیسی‌ها پس از تلاش زیاد موفق به گشودن دروازه جلالی‌راد شدند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.