منصوریان: تحت هیچ شرایطی فردا بازی نمی‌کنیم/ در لیگ محلات هم شاهد چنین اتفاقاتی نیستیم

سرمربی تیم فوتبال نفت تهران می‌گوید تحت هیچ شرایطی فردا تیمش به مصاف تراکتورسازی نخواهد رفت.

علیرضا منصوریان درباره اینکه طبق اعلام سازمان لیگ دیدار نفت تهران مقابل تراکتورسازی تبریز مجددا دچار تغییر زمانی شده و از سه‌شنبه به دوشنبه هفته جاری موکول شده است، بیان کرد: روز گذشته به ما اعلام کردند که دیدارمان سه‌شنبه برگزار خواهد شد. ما دیروز هتل خود را تحویل دادیم و اردو را تعطیل کردیم و امروز یک تمرین ۸۰ دقیقه‌ای پرفشار را پشت سر گذاشتیم تا فردا یک تمرین سبک انجام دهیم و دوشنبه مقابل تراکتورسازی به میدان برویم.
وی ادامه داد: آیا ما در یک لیگ حرفه‌ای بازی می‌کنیم؟ حتی در لیگ آماتور و محلات هم شاهد چنین اتفاقاتی نیستیم که از دو روز قبل به تیم‌ها برنامه بازی خود را اعلام کنند. من به هیچ وجه نمی‌دانم این وسط چه اتفاقاتی می‌افتد.
سرمربی تیم فوتبال نفت با بیان اینکه تیم فوتبال نفت از ابتدای سال تمام برنامه‌های خود را تعیین می‌کند و حتی در ارتباط با ساعت تمرین‌ها و تغذیه تیم برنامه‌ریزی مدون خود را دارد به هیچ وجه از اصول خود عقب‌نشینی نخواهد کرد، چه این اصول همراه با پیروزی باشد و چه همراه با باخت. یک مرتبه برنامه دیدار ما را تغییر دادند و دیگر دلیلی برای این تغییر وجود ندارد.
منصوریان با اشاره به اینکه به دلیل اهمیت سلامت عمومی بازیکنان و هواداران با توجه به آلودگی هوا، تابع تغییر زمانی اولیه دیدارمان شدیم، اظهار کرد: متاسفانه لحظاتی پیش دوباره به ما اعلام کردند که دیدارمان دچار تغییر شده است. اصلا چگونه می‌شود این اتفاق رخ دهد. من از آقای تاج سوال می‌پرسم: مگر ما در لیگ حرفه‌ای بازی نمی‌کنیم که تیم ملی آن در رنکینگ فیفا مقام اول را در آسیا دارد؟ پس چگونه می‌شود دیروز به ما اعلام کنند سه‌شنبه بازی کنید و امروز به ما اعلام می‌کنند که فردا به میدان بروید؟ این موضوع با فوتبال منافات دارد. ما هتل‌مان را روز گذشته تحویل دادیم. اگر قرار بود دوشنبه بازی کنیم چرا باید چنین کاری را می‌کردیم؟
دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.