اسکوچیچ: نمی‌توانم بگویم تیم ملی فوتبال ایران شرایط خوبی دارد

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در این مدت آنالیز زیادی روی تیم ملی ایران انجام داده‌ایم، وضعیت گروه ما به شکلی است که نمی‌توانم بگویم شرایط خوبی داریم.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از میزان، دراگان اسکوچیچ  سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره سفر به تبریز و بازدید از امکانات باشگاه تراکتور اظهاراتی داشت که در ادامه مهم‌ترین بخش‌های آن را می‌خوانید:

*از مسئولان تراکتور خیلی ممنون هستم که من را به تبریز دعوت کردند. برای زنوزی و باشگاه تراکتور احترام قائل هستم، زیرا این باشگاه در ایران خیلی باشگاه مهمی است و هواداران زیادی دارد. شور و حرارت هواداران تراکتور را می‌توانم با ورزشگاه‌های انگلیس مقایسه کنم.

*وضعیت گروه ما به شکلی است که نمی‌توانم بگویم شرایط خوبی داریم. در این مدت آنالیز زیادی روی تیم ملی ایران انجام داده‌ایم، روزانه ساعت‌های زیادی کار کردیم تا بهترین راه حل را پیدا کنیم.

*ایران کشور خیلی مهمی در آسیاست و باید بهترین کاری که ممکن است انجام بدهیم.

*نمی‌توانم در باره تک تک بازیکنان صحبت کنم، اما نفراتی مانند مسعود شجاعی، اشکان دژاگه و احسان حاج صفی ۱۵-۱۰ سال است که در سطح تیم ملی کار می‌کنند. آنها در سال‌های گذشته پرچم ایران را در سطح جهانی نشان دادند. تاکنون با اشکان صحبت نکرده‌ام، اما در صحبت‌هایم با حاج صفی و شجاعی متوجه شدم انسان‌های فوق‌العاده‌ای هستند.

*وقتی من امکانات تراکتور را با باشگاه‌های مطرح اروپایی مقایسه می‌کنم متوجه می‌شوم در این باشگاه کار‌های خوبی انجام شده، زمانی با تیم فولاد به تبریز آمدم و به مدیر این تیم گفتم امکانات تراکتور خیلی خوب است و باید برای تمام باشگاه‌ها الگو باشد.

*اعتقاد دارم اکنون باشگاه‌ها بازیکنان را آموزش می‌دهند و من به عنوان سرمربی تیم ملی باید بازیکنان را انتخاب کنم. باشگاه و سرمربی‌اش یک سال مربی را در اختیار دارد، اما من یک ماه، به همین دلیل شناخت مربی باشگاهی از بازیکنان نسبت به من که سرمربی تیم ملی هستم، خیلی بیشتر است.

*همه انتظار دارند تیم ملی ایران به جام جهانی برود، اما انتظار من از خودم بیشتر از این حرف‌هاست و مشکلی با مسئولیتم ندارم.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.