ابراهیموویچ: بازنشسته شوم؟ تازه دارم گرم می‌شوم!

ستاره سوئدی تیم فوتبال میلان دراظهارنظری جدید اعلام کرد که به این زودی‌ها خیال آویزان کردن کفش‌هایش را ندارد.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ بار دیگر از حتمال ماندنش در میلان برای یک فصل دیگر صحبت کرد.

ابراهیموویچ 38 ساله که از زمان شروع مجدد سری A با زدن 4 گل و ثبت 3 پاس گل روزهای درخشانی را تجربه می‌کند، تا پایان فصل جاری با میلان قرارداد دارد و هنوز مشخص نیست که او یک سال دیگر هم در این تیم می‌ماند یا نه. بعد از تمدید قرارداد 2 ساله استفانو پیولی به عنوان سرمربی میلان، حالا نشانه‌ای دیگر از احتمال ماندنی شدن ایبرا در سن‌سیرو شکل گرفته است.

ابراهیموویچ با انتشار یک کلیپ ویدئویی از خودش خطاب به آنهایی که ماندن او در سطح اول فوتبال اروپا در 38 سالگی را زیر سؤال می‌برند، گفت:  شما فکر می‌کنید که کار من تمام است و به زودی دوران بازی‌ام به پایان می‌رسد؟ پس هنوز مرا نشناخته‌اید. من در تمام زندگی‌ام مجبور بودم بجنگم. هیچ کسی مرا باور نداشت و به همین دلیل خودم مجبور بودم به خودم ایمان داشته باشم. بعضی از مردم خواستند مرا از پا دربیاورند اما با این کارشان فقط مرا قوی‌تر کردند. دیگران خواستند مرا خراب کنند و در عوض فقط مرا باهوش‌تر کردند.

زلاتان افزود: حالا شما فکر می‌کنید که کار من تمام شده است؟ به همه شما من فقط یک چیز می‌خواهم بگویم. من مثل شما رفتار نمی‌کنم چون مثل شما نیستم. من زلاتان ابراهیموویچ هستم و تازه دارم گرم می‌شوم!

 

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.