استقبال سوئدی‌ها از فیلم محمد (ص) مجیدی

نمایش فیلم محمد (ص) در کشور سوئد با استقبال گسترده‌ای مواجه شد.

با هماهنگی موسسه یاران دوست نمایش فیلم سینمایی محمد(ص) در دو نوبت برای منتقدین، روزنامه‌نگاران و دانشجویان و همچنین یک نوبت هم نمایش برای عموم برگزار شد.
 
 مجید مجیدی کارگردان این اثر سینمایی تاریخی- دینی در پایان نمایش اول در سخنانی با اشاره به دغدغه‌هایش برای ساخت اثری متفاوت درباره زندگی پیامبر اسلام (ص) گفت: امیدوارم این اثر بتواند چهره‌ای متفاوت از اسلام صلح‌طلب رحمانی را در اروپا از خود به جا بگذارد.
 
 وی همچنین با انتقاد از تلاش‌های برخی کشورها برای جلوگیری از نمایش عمومی این فیلم افزود: متاسفانه آن‌هایی که افکار افراطی و خشونت‌طلبی را ترویج می‌کنند بدون آن که این فیلم را دیده باشند آن را تحریم کرده‌اند.
 
 تماشاگران فیلم محمد(ص) که از مسلمانان و غیر مسلمانان سوئد بودند نظرات متفاوتی درباره این فیلم داشتند. بازی‌های خوب و همچنین استفاده از تکنیک‌های روز سینمای جهان در تولید این فیلم از نقاط برجسته‌ای بود که تماشاگران درباره آن اتفاق نظر داشتند. 
 
 بنابراین گزارش نمایش عمومی این فیلم به زودی در کشورهای ترکیه و عراق آغاز می‌شود. چند کشور دیگر نیز در صف کسب مجوز نمایش عمومی فیلم محمد (ص) قرار دارند و در سوئد هم چند شرکت بزرگ پخش فیلم برای خرید مجوز پخش این فیلم ابراز تمایل کرده‌اند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.