نوروز امسال با خدمات بانک ملی ایران، آسوده سفر کنید!

نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، یک دغدغه را در میان مسافران نوروزی تقویت می‌کند و آن هم چگونگی نگهداری از اشیای گران‌بها، پول نقد و احیانا ارزی است که به صورت اسکناس در منازل وجود دارد، اما بانک ملی ایران برای همه این نگرانی‌ها راه حل‌های پیشنهادی دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، بهترین روش نگهداری منابع ریالی، واریز آن‌ها به حساب بانکی است. هم‌اکنون بانک ملی ایران امکانات فراوانی برای دسترسی لحظه‌ای به منابع برای مشتریان ایجاد کرده است.
سامانه «بام» به مشتریان این امکان را می‌دهد که در هر لحظه از شبانه‌روز، وجوه خود را مدیریت کرده و آن را به شکلی که لازم می‌دانند استفاده کنند. همچنین برخی خدمات بانکی بر روی پیام‌رسان «بله» وجود دارد که می‌تواند نیازهای فوری مشتریان را پاسخ‌گو باشد.
دستگاه‌های فیزیکی دسترسی و نقل‌وانتقال پول مانند خودپردازها، VTM  و CRS نیز در هر ساعت از شبانه‌روز امکان پرداخت پول نقد تا سقف ۵میلیون ریال را برای مشتریان فراهم کرده‌اند.
در بخش ارز نیز شرایط مشابهی حاکم است به طوری که بانک ملی ایران به سپرده‌های ارزی تا سقف شش درصد سود پرداخت می‌کند. این گونه سپرده‌گذاری می‌تواند همزمان با حفظ فیزیک پول، ارزش آن را نیز حفظ کند؛ ضمن این که مشتریان می‌توانند در هر زمان، اصل منابع ارزی خود را از بانک ملی ایران دریافت کنند.
علاقه‌مندان به خرید و نگهداری سکه نیز می‌توانند منابع خود را به پیش‌خرید سکه تخصیص دهند. با این روش کسب سود قابل توجه برای دارندگان سکه در دوره‌های شش ماهه و یک ساله متصور است.
برای حفظ اشیای گران‌بها مانند طلا و سکه نیز می‌توان از صندوق‌های اجاره‌ای بانک استفاده کرد. اکنون ۸۷ شعبه بانک ملی ایران در سراسر کشور دارای بیش از ۱۱۹هزار صندوق اجاره‌ای هستند که از این تعداد ۲۴ شعبه در تهران قرار دارند.

دیگر مطالب

Comments are closed, but trackbacks and pingbacks are open.