شقایق دهقان: کمدی را از مهران مدیری آموختم/ قرار نبود من خانم شیرزاد باشم

شقایق دهقان با حضور در ویژه برنامه عیدانه شبکه دو بیان کرد که کمدی را از مهران مدیری آموخته است.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از مهر، شقایق دهقان بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که مهمان ویژه برنامه «عید همدلی» برای عید غدیر بود که روز گذشته ۱۸ مردادماه پخش شد در ابتدا درباره آخرین حضورش در تلویزیون با سریال «نون.خ» گفت: ما تا قبل از عید فیلمبرداری داشتیم اما به دلیل کرونا تقریبا نصف سریال ساخته نشد و نیمه تمام ماند.

وی ادامه داد: کارهای سعید آقاخانی اینقدر رئال است و زبان ویژه ای دارد که اگر جنس بازی شبیه به کار نداشته باشید اصلا به کار نمی آیید.

این بازیگر درباره بهترین نقشی که تا به حال بازی کرده اظهار کرد: می دانم که نقش خانم شیرزاد در سریال «ساختمان پزشکان» در این سال ها از همه بیشتر مورد توجه قرار گرفت اما اگر بخواهم خودم انتخاب کنم، نقشی را که در سریال «دزد و پلیس» داشتم بسیار دوست دارم.

دهقان درباره کارگردان مورد علاقه اش که با او کار کرده است، افزود: همه کارگردان ها خوب بودند اما اگر بخواهم بگویم کمدی با این سبک تلویزیونی را که من کار می کنم از که آموختم باید نام مهران مدیری را بیاورم. بیشتر افرادی که کار کمدی در تلویزیون می کنند دانسته هایشان را مدیون مهران مدیری هستند.

بازیگر «ساختمان پزشکان» درباره کم کاری در سینما اظهار کرد: سال ۷۹ با فیلم رضا میرکریمی «زیر نور ماه» در سینما بودم و نقش سختی هم داشتم اما بعد از آن، آنقدر سریال های نود شبی و طولانی کار می کردم که نه تنها وقتی برای سینما برایم نمی ماند، بلکه تهیه کنندگان سینما هم معمولا چهره هایی را که زیادی در تلویزیون حضور دارند و دیده می شوند، نمی خواهند.

این بازیگر درباره نقش ماندگارش در سریال «ساختمان پزشکان» گفت: از اول قرار نبود من در این نقش بازی کنم و دوست دیگری سر کار رفته بود که پس از مدتی پشیمان شده بود و دیگر نقش را ادامه نداد. پسر من در آن زمان ۲ ساله بود و من نمی خواستم وقت زیادی سر کار باشم برای همین شرط گذاشتم که می آیم اما نباید خیلی نقش طولانی داشته باشم. دقیقا هم همین طور شد و فقط در هر قسمت ۵ یا ۶ دقیقه حضور داشتم.

دهقان درباره بازیگری پژمان جمشیدی و نظر عباس غزالی در این باره، تصریح کرد: همیشه تصور بر این است که ورزشکاران بیشتر به توانایی جسمی خود اهمیت می دهند و از قوای ذهنی خود استفاده نمی کنند درحالی که ورزشکاران تمرکز بیشتری را تمرین می کنند. پژمان جمشیدی آنقدر سر سریال «پژمان» خوب و حساب شده بازی می کرد که همه را شگفت زده کرد.

برنامه «عید همدلی» با طراحی و کارگردانی وحید سعیدی و سردبیری احمد رنجبر محصول گروه معارف شبکه دو و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی بود که به مناسبت اعیاد قربان تا غدیر، با اجرای باربد بابایی با هدف حمایت از پویش میلیونی اطعام عید غدیر پخش شد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.