آخرین اخبار نقل و انتقالات پرسپولیس/ فَردی مسوولیت قبول نمی‌کند

براساس شرایط موجود و از شنیده‌ها می‌توان دریافت که باشگاه پرسپولیس فعلا شرایط خوبی در نقل و انتقالات ندارد.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از ایرنا، با اینکه هنوز به صورت رسمی فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران شروع نشده اما خیلی از باشگاه‌های لیگ برتری به صورت غیر رسمی کار خودشان را شروع کردند و حتی با بازیکنان مدنظرشان توافق کرده‌اند، اما در این میان از باشگاه پرسپولیس و نقل و انتقالاتش اخبار خوبی به گوش نمی رسد.

هیچکس مسوول نقل و انتقالات نیست!

با اینکه پرسپولیسی‌ها باید در دو بازی دیگر لیگ برتر و همچنین جام حذفی به میدان بروند اما گفته می‌شود که شرایط در این باشگاه از نظر نقل و انتقالات خوب نیست. پیش از این اعلام شده بود که افشین پیروانی به عنوان مسوول نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس فعالیت خواهد کرد اما پیروانی روز گذشته در مصاحبه‌ای تاکید کرد که چنین مسوولیتی ندارد و این یعنی آغاز یک بحران برای پرسپولیس. همچنین دیگر مدیران باشگاه پرسپولیس هم فعلا موضعی در این خصوص نگرفته‌اند. اصلا مشخص نیست که مسوول نقل و انتقالات پرسپولیس چه کسی است این در شرایطی است که یحیی گل محمدی برای موفقیت در فصل بعد لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا باید تیمش را تقویت کند اما فعلاً خبری نیست.

فعلا فقط یک ورودی و یک خروجی قطعی هستند

با این که صحبت‌های زیادی در مورد بازیکنان ورودی و خروجی پرسپولیس مطرح می‌شود اما تا این لحظه فقط جدایی علی علیپور و جذب حامد لک قطعی شده است. البته این دو مورد هم به صورت رسمی از سوی باشگاه اعلام نشده اما منابع نزدیک به تیم و باشگاه پرسپولیس این دو نقل و انتقال را تایید می کنند. علیپور یک پیشنهاد خوب از لیگ چین دریافت کرده و حامد لک دروازه‌بان فعلی ماشین سازی تبریز است.

جذب مهاجم اولویت پرسپولیس

یکی از موارد مورد نیاز پرسپولیس برای فصل آینده جذب مهاجم است به همین دلیل اولویت سرخ‌پوشان در حال حاضر جذب یک یا دو مهاجم قدرتمند ایرانی است، چون با توجه به دستور وزارت ورزش پرسپولیسی ها نمی توانند بازیکن جدید خارجی بگیرند. از همین‌رو بازیکنانی مانند شهریار مغانلو، عیسی آل کثیر و یکی دو بازیکن دیگر مد نظر پرسپولیس هستند که در این بین جذب مغانلو با توجه به اینکه یک پیشنهاد از کشور پرتغال و یک پیشنهاد هنگفت از یکی از تیم‌های لیگ برتری دارد و تقریباً بعید به نظر می رسد. با این شرایط کار پرسپولیسی‌ها برای جذب مهاجم بسیار سخت است. با توجه به جدایی علیپور باید بازیکنی در سطح او به پرسپولیس بیاید که این مسئله هم کار سرخپوشان را سخت می‌کند.

شایعات فراوان در مورد یک دلال

با توجه به شرایط فوق حالا شنیده می‌شود که یک دلال که به سرمربی پرسپولیس هم نزدیک است بدون هماهنگی خاصی، با برخی بازیکنان تماس گرفته و به آنها گفته که اگر می‌خواهند به پرسپولیس بیایند باید از کانال او این کار را انجام بدهند. همچنین شنیده می‌شود که این دلال در تماس با برخی بازیکنان حال حاضر پرسپولیس هم اعلام کرده راه تمدید قرارداد با سرخپوشان را می داند و باید با او کار کنند. این در شرایطی است که گفته می‌شود این شخص ارتباط نزدیک با یحیی گل محمدی دارد اما سرمربی پرسپولیس خبری از فعالیت‌های آن ندارد. باید دید که باشگاه پرسپولیس چه واکنشی به این مسئله نشان می‌دهد.

پرسپولیس چه بازیکنانی را می‌خواهد

غیر از حامد لک که تقریباً پیوستنش به پرسپولیس قطعی شده این تیم چند بازیکن دیگر در پست دفاع راست، دفاع چپ و هافبک می‌خواهد. حتی گفته شده که ممکن است یک بازیکن در پست دفاع وسط هم جذب شود. البته با توجه به اینکه هنوز هیچ بازیکنی به صورت رسمی به پرسپولیس پیوسته تمام این اخبار نه تایید می شود و نه تکذیب.

جدایی ترابی و بشار قطعی نیست

دو بازیکنی که مسئله ماندن یا رفتن‌شان برای هواداران پرسپولیس و حتی اعضای کادر فنی این تیم مهم شده مهدی ترابی و بشار رسن هستند. این دو بازیکن هر کدام می‌توانند بنا به دلایلی به راحتی از پرسپولیس جدا شوند. بشار قراردادش با پرسپولیس تمام شده و مهدی ترابی هم بندی در قرارداد دارد که با پرداخت مبلغی می‌تواند از پرسپولیس جدا شد. البته شنیده می‌شود که فعلا این دو بازیکن پیشنهاد جدی ندارند و جدایی آنها قطعی نیست، هرچند به راحتی می‌توانند از سرخپوشان جدا شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.