رایزنی موسوی و زاخارووا درباره راه ها مقابله با فضاسازی های غیر واقعی غرب

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان و ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه عصر امروز در یک گفتگوی ویدئو کنفرانسی راههای گسترش همکاریهای دو کشور در حوزه های رسانه ای و مقابله با فضاسازیهای غیر واقعی کشورهای غربی را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از ایسنا،  در این گفتگو طرفین ادعای کشورهای غربی مبنی بر بی طرفی و استقلال رسانه ها را رد کرده و تصریح کردند که متاسفانه در حال حاضر رسانه ها در غرب به ابزاری برای جنگ روانی و انتشار اخبار غیر واقعی بر علیه کشورهای مستقل تبدیل شده اند.

طرفین همچنین با اشاره به توسعه مناسبات دو کشور در همه سطوح و زمینه ها، نزدیکی و اشتراک مواضع دو کشور در مسائل مختلف از جمله مخالفت با تحریم های ظالمانه غرب و همکاری های منطقه ای را فرصتی برای همکاری نزدیکتر سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور عنوان کردند.

مبادله هیات های رسانه ای و فراهم نمودن زمینه تبادل نظر بین اصحاب رسانه های دو کشور، تسهیل انجام مصاحبه رسانه های دو کشور با مقامات کشور مقابل و تداوم رایزنی های سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور به صورت دوجانبه و با سخنگویان وزارت امور خارجه سایر کشورهای دوست و همفکر از دیگر موضوعات مورد بحث سخنگویان وزارت امور خارجه دو کشور بود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.