رئیس سازمان برنامه و بودجه: اعتبارات پروژه‌های عمرانی نیمه کاره مازندران تامین می‌شود

معاون رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌ریزی برای افتتاح پروژه‌های نیمه کاره عمرانی استان، گفت: اعتبارات پروژه‌های عمرانی نیمه کاره مازندران تامین می‌شود.

به گزارش کیوسک‌تایمز و به نقل از خبرآنلاین، محمد باقر نوبخت عصر امروز در حاشیه بازدید از نیروگاه زباله‌سوز شهرستان ساری در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه اعتبارات تکمیل نیروگاه زباله‌سوز ساری تامین شده است، اظهار داشت: این پروژه زیست محیطی با تخصیص اعتبارات ظرف ماه‌های آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: اعتبارات پروژه‌های عمرانی نیمه کاره مازندران تامین می‌شود و این پروژه‌ها تا پایان دولت افتتاح خواهد شد. برای دولت تدبیر و امید پروژه پسماند مازندران و نیروگاه زباله سوز شهرستان ساری در اولویت برنامه‌ریزی قرار دارد.

نوبخت بیان کرد: قطعا اعتبار مورد نیاز برای این پروژه تامین شده است و از پیمانکار خواست تا در اجرای پروژه پسماند شهرستان ساری تسریع کند تا به موقع به بهره‌برداری برسد.

وی اضافه کرد: تلاش می‌شود با شناسایی پروژه‌های عمرانی و زیرساختی اولویت دار استان مازندران، اعتبار مورد نیاز آن برای بهره‌برداری در سال جاری تامین شود.

حضور در نشست شورای برنامه ریزی استان مازندران،  شرکت در آیین  شروع عملیات اجرایی دو هزار واحد مسکونی ویژه محرومان و تفاهم‌نامه ساخت پروژه بین بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و کمیته امداد امام خمینی (ره)، شروع به کار آزمایشی نیروگاه زباله‌سوز شهرستان نوشهر و  کارخانه کمپوست زباله شهرستان تنکابن از دیگر برنامه‌های سفر نوبخت به مازندران است.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.