کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای منتشر شد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای خبر داد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور، از انتشار کارت ورود به جلسه آزمون کاردانی نظام جدید خبر داد و گفت: کارت ورود به جلسه و راهنمای شرکت در آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات غیرانتفاعی منتشر شد و داوطلبان می توانند برای دریافت و پرینت کارت به سایت سازمان سنجش مراجعه کنند.

او در ادامه بیان کرد: آزمون کاردانی نظام جدید دانشگاه فنی و حرفه‌ای و موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی جمعه، ۱۴ شهریور برگزار می‌شود.

سخنگوی سازمان سنجش با بیان اینکه داوطلبان تا روز آزمون می‌توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند ادامه داد: متقاضیان شرکت در این آزمون می‌توانند با وارد کردن اطلاعات ثبت نامی  و شناسنامه‌ای خود شامل شماره پرونده، کد رهگیری و یا نام و نام­ خانوادگی، سال تولد و شماره ملی نسبت به پرینت کارت خود اقدام کنند. برای شرکت در جلسه آزمون همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و همچنین اصل کارت ملی و یا اصل شناسنامه عکس‌دار و ارائه آن الزامی است.

او در ادامه درباره داوطلبان متقاضی شرکت در رشته‌های بدون آزمون نیز گفت: داوطلبانی که در زمان مقرر موفق به ثبت نام نشده‌اند، در صورت تمایل می‌توانند نسبت  به ثبت نام در رشته‌های بدون آزمون از امروز  سه شنبه، ۱۱ شهریور تا جمعه، ۱۴ شهریور اقدام کنند.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش تاکید کرد: رشته محل‌های جدید و اصلاحات سری سوم دفترچه راهنمای آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۱۳۹۹ امروز سه شنبه، ۱۱ شهریور در سایت سازمان سنجش منتشر شده است و داوطلبان می‌توانند جهت مشاهده رشته‌های جدید به سایت سازمان مراجعه کنند.

گفتنی است؛ در رشته های الکترونیک، ساخت و تولید، صنایع فلزی، صنایع چوب و مبلمان، چاپ، عمران، صنایع شیمیایی، صنایع نساجی، متالورژی، سرامیک، معدن، علوم دریایی، امور اداری، تربیت کودک و مدیریت خانواده، طراحی و دوخت، هنرهای تجسمی – نقاشی، امور دامی، امور زراعی و باغی، ماشین های کشاورزی، موسیقی، هتلداری و گردشگری، حمل و نقل، مکاترونیک، پویانمایی، فتوگرافیک، معماری داخلی، صنایع دستی و انرژی تجدیدپذیر خورشیدی) آزمون برگزار نخواهد شد و پذیرش دانشجو در این رشته‌ها صرفا بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) صورت می‌گیرد.


دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.