خداداد: برخی مربیان در همین لیگ به گربه هم لگد نزده اند!

پیشکوست فوتبال ایران گفت: رحمتی به وسیله تجربه‌اش، کار کردن با مربیان مختلف و شخصیتی که دارد می‌تواند موفق شود، فکر می‌کنم رحمتی جنم این کار را داشته باشد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از ایسنا، خداداد عزیزی در خصوص انتقاد‌ها از مهدی رحمتی به دلیل نداشتن مدرک مربی‌گری عنوان کرد: مهدی رحمتی بازیکن باتجربه‌ای است. مربیانی در لیگ داریم که به گربه هم لگد نزده‌اند، اما کار می‌کنند. بالاخره تمام فوتبالیست‌ها پس از پایان دوران فوتبال خود از یک جایی مربی‌گری را آغاز کرده‌اند. رحمتی به وسیله تجربه‌اش، کار کردن با مربیان مختلف و شخصیتی که دارد می‌تواند موفق شود، فکر می‌کنم رحمتی جنم این کار را داشته باشد.

پیشکسوت فوتبال خراسان در خصوص عملکرد باشگاه شهرخودرو در انتخاب مهدی رحمتی گفت: مالکان تیم‌های خصوصی برای تیمشان تصمیم می‌گیرند. قرار نیست شهرخودرو به سرنوشت ابومسلم دچار شود. مالک یک تیم خصوصی شاید هزینه کرده که تیمش را آتش بزند. اینجا فوتبال اروپا نیست که سهام‌دارانش طرفداران تیم خود باشند. در ایران یک نفر از جیبش هزینه می‌کند و برای تیمش تصمیم می‌گیرد.

عزیزی یادآور شد: کم لطفی است که بخواهیم بگوییم مالک تیم خصوصی نگران تیمش نیست. مگر می‌شود کسی در سال ۳۰ تا ۴۰ میلیارد تومان هزینه کند و نگران تیمش نباشد؟ معمولا تیم‌های خصوصی در ایران همیشه دچار مشکل شده‌اند، اما امیداوارم شهرخودرو سرنوشت متفاوتی داشته باشد.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.