معرفی میان رده سازگار با فناوری ۵G هوآوی

هواوی از جدیدترین میان‌رده‌های خود رونمایی کرد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از دیجیاتو، هواوی از جدیدترین میان‌رده‌های خود با عنوان انجوی ۲۰ پلاس ۵G و انجوی ۲۰ ۵G رونمایی کرد. نخستین موردی که در این دو گوشی جلب توجه می‌کند شباهت پنل پشتی مدل پلاس به میت ۳۰ پرو و شباهت پنل انجوی ۲۰ ۵G به آیفون ۱۱ است.

انجوی ۲۰ پلاس ۵G

این میان‌رده از نمایشگری ۶.۶۳ اینچی LCD با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل بهره می‌برد که به لطف فقدان ناچ و حفره ۹۲ درصد از پنل جلو را در اختیار دارد. این نمایشگر ۹۰ هرتزی نسبت تصویر ۲۰ به ۹ دارد و محتوا را به شکلی روان به تصویر می‌کشد.

هواوی برای پنهان کردن دوربین سلفی زحمت توسعه فناوری زیر نمایشگر را به خود نداده و این سنسور از مکانیزم جهنده برخوردار است. در پنل پشتی شاهد ماژول سه گانه هستیم که دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با اپرچر f/۱.۸ نقش اصلی را در آن بر عهده دارد. در کنار آن دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض با اپرچر F/۲.۴ و ماکروی ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/۲.۴ قرار دارند.

پردازش داده‌ها در انجوی ۲۰ پلاس ۵G بر عهده چیپست دیمنسیتی ۷۲۰ قرار دارد که از نسل ۵ شبکه پشتیبانی می‌کند. پیکربندی حافظه نیز شامل ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است که از طریق کارت NM هواوی می‌توان آنرا افزایش داد. تامین نیرو هم از طریق باتری ۴۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی صورت می گیرد که با شارژ سریع ۴۰ واتی سازگار است.

از ویژگی‌های دیگر باید به اسکنر اثر انگشت روی لبه کناری، اندروید ۱۰ با رابط کاربری EMUI ۱۰.۱ و جک هدفون ۳.۵ میلیمتری اشاره کرد. انجوی ۲۰ پلاس ۵G در رنگ‌های مشکی، آبی، سبز و صورتی از راه ‌می‌رسد. هواوی برای نسخه ۶ و ۸ گیگابایتی به ترتیبت قیمت‌های ۳۳۵ و ۳۶۵ دلاری در نظر گرفته است.

انجوی ۲۰ ۵G

این مدل هم به همان نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD مجهز شده با این تفاوت که رزولوشن از ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل فراتر نمی‌رود. همچنین نرخ رفرش هم به ۶۰ هرتز محدود شده و همانطور که در تصویر می‌بیند بخشی از صفحه توسط ناچ اشغال شده است.

از دیگر شباهت‌ها باید به چیپست دیمنسیتی ۷۲۰ اشاره کرد که در کنار ۴ یا ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی شاکله سخت‌افزاری را شکل می‌دهند. این مدل برخلاف نسخه پلاس از کارت حافظه رایج تر microSD پشتیبانی می‌کند.

انجوی ۲۰ ۵G در بخش تصویربرداری به دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۵ مگاپیکسلی فوق عریض و ۲ مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده. درون ناچ نمایشگر هم یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با اپرچر f/۲.۰ تعبیه شده است.

هرچند این مدل شانس مجهز شدن به باتری بزرگتر ۵ هزار میلی آمپرساعتی را داشته اما سرعت شارژ آن به ۱۰ وات محدود شده است. روی لبه دستگاه هم اسکنر اثر انگشت فیزیکی قرار دارد.

انجوی ۲۰ ۵G در رنگ‌های مشکی، سبز، صورتی و گرادیان آبی به دست خریدارانی می‌رسد که برای نسخه‌های ۴ و ۶ گیگابایتی به ترتیب ۲۵۰ و ۲۸۰ دلار پرداخت کرده‌اند. امکان پیش فروش هر دو مدل از امروز فراهم شده و از هفته آینده به بازار عرضه می‌شوند.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.