ستاره محبوب زیدان در رئال ماندنی شد

آاس ادعا کرد که لوکاس واسکز با رد پیشنهاد باشگاه قطری یک فصل دیگر نیز در رئال خواهد ماند.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از ورزش سه، گرچه بسیاری از لوکاس واسکز به عنوان بازیکن محبوب زین الدین زیدان نام می برند، اما این وینگر اسپانیایی فصل گذشته جای چندانی در ترکیب رئال مادرید نداشت و تنها هشت بار در فهرست یازده نفره زیزو قرار گرفت. دو روز پیش رسانه های اسپانیایی خبر از پیشنهادی هنگفت برای لوکاس واسکز از قطر دادند و حتی مارکا مدعی شد احتمال جدایی این بازیکن ۲۸ ساله از رئال مادرید وجود دارد.

لوکاس که محصول آکادمی رئال است، پس از دوره قرضی موفق در اسپانیول از سال ۲۰۱۵ برای تیم اول رئال بازی می کند و گویا حداقل یک فصل دیگر نیز ماندنی خواهد بود.
ساعتی پیش نشریه آاس این ادعا را مطرح کرد و نوشت که لوکاس با رد پیشنهاد باشگاه قطری، فصل ۲۱-۲۰۲۰ را نیز در رئال خواهد ماند.

لوکاس واسکز برای زیدان یک بازیکن مهم محسوب می شود و کسی که همواره روی نیمکت می توان روی او حساب کرد. در فصلی که رئال بازیکنی جدید به خدمت نگرفته و به بازیکنان فصل گذشته خود به علاوه مارتین اودگارد اعتماد کرده، ماندنی شدن لوکاس می توان خبر خوبی باشد. به این ترتیب زیدان یکی از تعویضی های همواره مفیدش را یک سال دیگر نیز در اختیار خواهد داشت.
قرارداد لوکاس یک سال دیگر به اتمام می رسد و اگر در نهایت راضی به تمدید نشود، فصل بعد به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگر خواهد شد. لوکاس معتقد است هنوز می تواند ۴ سال دیگر در بالاترین سطح بازی کند و امیدوار است قراردادش با رئال تمدید شود.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.