اوبامیانگ: می خواهم به اسطوره آرسنال تبدیل شوم

پیر امریک اوبامیانگ بعد از تمدید قرارداد با آرسنال از این موضوع ابراز خوشحالی کرد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از ورزش سه، ساعتی پیش باشگاه آرسنال به شکل رسمی اعلام کرد که بعد از حواشی فراوان بالاخره قرارداد پیر امریک اوبامیانگ با این تیم تا سال ۲۰۲۳ تمدید شده است. در واقع این یک لحظه بزرگ برای باشگاه آرسنال و هوادارانش محسوب می شود چرا که آنها طی سال های اخیر همواره بهترین بازیکنان خود را در اوج فوتبال شان از دست داده بودند اما در رابطه با اوبامیانگ این اتفاق رخ نداد.

پیر امریک اوبامیانگ ضمن خوشحالی از تمدید قرارداد با آرسنال گفت: ” در امضای قرارداد با این باشگاه خاص هیچگونه تردیدی وجود نداشت. ما می توانیم در کنار هم به چیزهای بزرگی دست پیدا کنیم. اینجا چیزهای هیجان انگیز زیادی وجود دارد و من معتقدم که این موضوع برای آرسنال فوق‌العاده است.”

اوبامیانگ در ادامه گفت: ” من قبل از انتقال به آرسنال چیزهای زیادی درباره این تیم می دانستم. همه می‌دانند که این باشگاه چقدر خاص است‌. بازیکنان باورنکردنی و شکست ناپذیر زیادی را در اینجا مشاهده کرده‌ام. من هم آرزو دارم یکی از آنها باشم و برای همیشه در قلب هواداران آرسنال بمانم.

می خواهم مانند تیری آنری، رایت، آدامز، برکمپ و افراد دیگری که نمیتوانم نام همه آنها را ببرم، به اسطوره باشگاه آرسنال تبدیل شوم. این برایم بسیار مهم است که کاپیتان یک باشگاه بسیار خاص باشم. می خواهم میراث بزرگی از خود به جای بگذارم و این همان جایی است که من به آن تعلق دارم.”

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.