درآمد قابل‌توجه همکاری باقری و خداداد؛ ۲ میلیارد تومان برای ۲۰ برنامه

قرار است کریم باقری ۲۰ برنامه به همراه خداداد عزیزی تهیه کرده و ۲ میلیارد تومان هم پول بگیرد. این به ‌معنای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان برای هر برنامه است که رقم قابل توجهی محسوب می‌شود.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از خبر ورزشی، کریم باقری در فضای مجازی یکی از محبوب‌ترین مربیان و پیشکسوتان فوتبال به حساب می‌آید و حتی تعداد فالوورهایش از بعضی ستاره‌های فوتبال هم بیشتر است. او یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر دنبال‌کننده دارد و به‌تازگی ویدئو‌های تبلیغاتی در اینستاگرام خود منتشر می‌کند. اوایل مرداد گذشته کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تعدادی از افرادی که در اینستاگرام خود دنبال می‌کرد را اصطلاحاً آنفالو کرد و دست از دنبال کردن آن‌ها کشید. اقدامی که بسیاری آن را مرتبط با ماجرای پیوستن او به تیم ملی دانستند. اما حالا مشخص شده علت این اقدام کریم باقری نه حضور در تیم ملی که به دلیل کار‌های تبلیغاتی بوده است. به هرحال اینستاگرام بستر خوبی برای تبلیغات به حساب می‌آید و چهره‌هایی، چون کریم باقری هم برای این کار جذاب به نظر می‌رسند. او یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر دنبال‌کننده دارد و به تازگی ویدئو‌های تبلیغاتی در اینستاگرام خود منتشر می‌کند. کریم باقری را، اما مدت زمانی است در متن برنامه‌ای در صفحات مجازی می‌بینیم. کریم باقری با گرداندن کمپینی به‌نام خود و ساخت برنامه‌ای که با حضور مهمان‌های مختلف برگزار می‌شود این روز‌ها در صدر بسیاری از صفحات اینترنتی و مجازی قرار گرفته است.

آقا کریم که تاکنون نفراتی همچون خداداد عزیزی، حمید استیلی، محمد مایلی‌کهن، رضا شاهرودی، پژمان جمشیدی و… را به این برنامه آورده در هفته اخیر یکی از پرسروصداترین برنامه‌ها را با حضور سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران ساخت و پخش کرد. برنامه‌ای که محمد مایلی‌کهن به‌عنوان مهمان حضور داشته و در قسمتی از مصاحبه خود با حرف‌هایی که بر زبان آورد، خطوط قرمز بسیاری را رد کرد. صحبت‌هایی که با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد و البته کسی انتظار شنیدن این حرف‌ها از زبان مربی و بازیکن سابق تیم ملی را نداشت. در ادامه مربی پرسپولیس شجاع خلیل زاده را دعوت کرد که این بازیکن هم صحبت‌هایی جنجالی علیه باشگاه انجام داد و… شنیدیم تهیه و پخش این برنامه باعث دلخوری مدیران باشگاه پرسپولیس نیز شده است. آن‌ها انتظار نداشتند مربی پرسپولیس بازیکنی را دعوت کند که علیه باشگاه خودش مصاحبه کند!

جالب‌تر اینکه شنیدیم قرار است کریم باقری ۲۰ برنامه به این شکل به‌همراه خداداد عزیزی تهیه کرده و ۲ میلیارد تومان هم پول بگیرد. این به‌معنای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان برای هر برنامه است که رقم قابل توجهی می‌شود. کل قرارداد فصل گذشته کریم باقری با پرسپولیس یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که قرار است فصل جدید به عدد ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برسد. اگر این خبر صحت داشته باشد کریم باقری می‌تواند با ۲۰ برنامه ویدئویی به چنین درآمدی برسد که البته برای بازیکن بزرگ و مشهوری مثل کریم باقری خیلی هم زیاد به نظر نمی‌رسد. در فوتبال و ورزش دنیا هم چهره‌های مطرح در کنار فعالیت ورزشی در بازار تبلیغات و برنامه‌های تلویزیونی حضوری فعال داشته و کسب درآمد می‌کنند، بنابراین از این بابت نمی‌توان ایرادی به آقا کریم گرفت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.