رسمی؛ تیاگو آلکانترا به لیورپول پیوست

تیاگو آلکانترا ستاره اسپانیایی بایرن مونیخ با قراردادی ۴ ساله راهی لیورپول شد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از ورزش سه، چندی پیش بود که مشخص شد تیاگو آلکانترا بعد از پشت سر گذاشتن هفت فصل فوق العاده در بایرن مونیخ تصمیم به جدایی از این تیم گرفته است. تصمیمی که سران بایرن و هانسی فلیک تلاش زیادی برای تغییر آن انجام دادند اما ستاره اسپانیایی به شکل جدی خواهان تجربه کردن یک چالش جدید در فوتبالش بود.

در چند روز گذشته شایعات درباره تیاگو آلکانترا به اوج خود رسید اما خود این بازیکن هیچ گونه واکنشی نسبت به جدایی از بایرن مونیخ نشان نداد. این هافبک اسپانیایی ساعاتی پیش در صفحه اجتماعی خود به شکل رسمی از هواداران بایرن مونیخ خداحافظی و اعلام کرد که به طور قطع این تیم را ترک خواهد کرد.

از طرفی طی هفته های گذشته از تیم های زیادی به عنوان مقصد احتمالی تیاگو یاد شده بود اما در میان همه این نام ها لیورپول برای جذب تیاگو عزم جدی تری از خود نشان داد؛ در همین رابطه لحظاتی پیش مشخص شد که بعد از کش و قوس های فراوان این ستاره اسپانیایی لیورپول پیوسته است.

تیاگو با قراردادی چهار ساله به ارزش ۲۰ میلیون پوند راهی آنفیلد شده و ۵ میلیون پوند پاداش نیز در قرارداد منعقد شده بین لیورپول و بایرن مونیخ گنجانده خواهد شد. همچنین هافبک تازه وارد لیورپول در این تیم با شماره مورد علاقه خود یعنی ۶ به میدان خواهد رفت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.