لیگ برتر فوتبال انگلیس/ پیروزی پُر گل شاگردان آنچلوتی برابر وست بروم

هفته دوم مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلیس با پیروزی پر گل اورتون برابر وست برومویچ آغاز شد.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از باشگاه خبرنگاران، در اولین بازی از هفته دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم اورتون با هدایت کارلو آنچلوتی میزبان وست برومویچ بود که این بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود تیم میزبان به پایان رسید.

در این بازی که در ورزشگاه گودیسون پارک برگزار شد ابتدا گریدی دیانگانا در دقیقه ۱۰ وست برومویچ تازه لیگ برتری شده را یک بر صفر پیش انداخت، اما دومینیک کالورت لوئین در دقیقه ۳۱ گل تساوی را برای شاگردان آنچلوتی به ثمر رساند. در دقیقه ۴۵ خامس رودریگز ستاره سابق رئال مادرید، گل دوم اورتون و اولین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند. ۲ دقیقه بعد “متئوس پریرا” گل تساوی را برای وست بروم زد.

اخراج “کی ران گیبز” بازیکن تیم وست بروم در دقیقه اول وقت‌های تلف شده نیمه اول باعث شد اورتون از برتری عددی خود نهایت استفاده را کند و سه گل دیگر در نیمه دوم به ثمر برساند.

میکائیل کین در دقیقه ۵۴ گل سوم اورتون را وارد دروازه تیم مهمان کرد وپس از او دومنیک کالورت لوئین در دقایق ۶۲ و ۶۶ بازهم برای اورتون گلزنی کرد تا اولین هت تریک اورتونی‌ها در فصل جدید را به نام خود ثبت کند.

در ادامه بازی‌های هفته دوم امروز سه دیدار دیگر برگزار  خواهد شد، ابتدا از ساعت ۱۸:۳۰ لیدز یونایتد میزبان تیم فولام خواهد بود. منچستریونایتد در ورزشگاه اولدترافورد از ساعت ۲۱ پذیرای تیم کریستال پالاس است و در آخرین بازی امشب نیز از ساعت ۲۳:۳۰ آرسنال در زمین خود به مصاف وستهام خواهد رفت.

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.