برومند: استقلالی‌ها، گواردیولا را هم نمی‌خواهند

دروازه‌بان پیشین استقلال می‌گوید: امیدوارم در باشگاه استقلال به یک خرد جمعی برسند و از فاز مربی خارجی بیرون بیایند و روی نیروهای خوب داخلی برنامه‌ریزی کنند.

به گزارش کیوسک تایمز و به نقل از خبر ورزشی، پرویز برومند سنگربان پیشین استقلال اعتقاد دارد هواداران استقلال در شرایط فعلی حتی پپ گواردیولا را هم نمی‌خواهند.

برومند درباره حواشی پیرامون مربیگری استقلال گفت: «اگر پیرامون تیم حواشی وجود نداشت و بازیکنان عصبی بودند، باید یقه آنها را بگیریم ولی نمی‌توانیم در این شرایط انتظاری از آنها داشته باشیم. سعادتمند کاری کرده که اگر الان گواردیولا را هم به استقلال بیاورد دیگر به دل هواداران نمی‌نشیند. امیدوارم در باشگاه استقلال به یک خرد جمعی برسند و از فاز مربی خارجی بیرون بیایند و روی نیروهای خوب داخلی برنامه‌ریزی کنند. مگر فرهاد مجیدی چه ایرادی دارد؟ افرادی مثل نامجومطلق را دارید، بعد می‌روید با رسول خطیبی مذاکره می‌کنید؟ مگر نامجومطلق کم آدمی است؟ این مسائل برای استقلال اُفت دارد. زمانی در ایران و آسیا جواد زرینچه و مجید نامجومطلق بزرگی کرده‌اند ولی الان اتفاقاتی رخ می‌دهد که به من بَر می‌خورد، چه برسد به هواداران.»

دیگر مطالب
ثبت نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.